בפ"ת ציננו: "אסור לחגוג, אנחנו עדיין לא בפלייאוף העליון"

למרות שהם צריכים רק נקודה כדי להבטיח את המקום בין שש הראשונות, במלאבס הבהירו: "אם נתניה וב"ש ינצחו - נהיה בבעיה". פלשר ובלוריאן זכו למחמאות, חדידה יהיה כשיר לגביע. בריבו ינותח בגרמניה וייעדר כחודש

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה עדיין מרגישים את האנרגיות החיוביות לאחר התיקו 0:0 אמש (ראשון) נגד הפועל באר שבע, שמנע מהיריבה מהדרום לחלוף על פניהם. כעת, המלאבסים זקוקים לנקודה אחת בלבד במחזור הסיום מול בני סכנין על מנת להבטיח את המקום בפלייאוף העליון, כאשר גם הפסד עשוי להספיק בתרחיש מסוים.

"אנחנו עדיין לא בפלייאוף העליון" ניסו לצנן את ההתלהבות בפ"ת. "אם מכבי נתניה וב"ש ינצחו אנחנו נהיה בבעיה, אז אסור לנו עדיין לחגוג". במועדון הכחול הודו כי לא הציגו אתמול את אחד מהמשחקים המהנים שלהם העונה, אך בעיקר החמיאו לחלק האחורי ולצמד הבלמים דניאל פלשר ואור בלוריאן, שעצרו את שגיב יחזקאל וב"ש ללא בעיטה אחת למסגרת במשך 90 דקות.

"שתי הקבוצות היו עם משקולות על הרגליים. לקבוצה צעירה כמונו עם לחץ במשחק כזה, לדעת לא לספוג זה חשוב מאוד" סיפרו שחקנים במועדון. החלוץ תאי בריבו ימריא ביום רביעי לגרמניה לניתוח קטן בעצב באזור הבטן התחתונה שייערך במינכן, כאשר כעת מעריכים שהוא יחזור לאימונים תוך שלושה שבועות ולמשחקי הקבוצה בתוך חודש.

שחקני מכבי פתח תקווה | דני מרון

הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של הקפטן גיא חדידה, שנעדר מהמשחק אמש זכר לפציעה בשריר האחורי מהמשחק מול עירוני ק"ש, אך צפוי להיות כשיר כבר ליום רביעי למשחק הגביע מול מכבי חיפה.

"היה משחק מאוד קשה. שתי הקבוצות רצו את הניצחון הזה. היה משחק אגרסיבי ומהיר. אני שמח על הנקודה שעשינו כי כל נקודה חשובה לפלייאוף העליון ואנחנו ממשיכים הלאה" סיכם בסיום המגן השמאלי ירדן כהן.

על חזרת הקהל: "האמת שזה מאוד מרגש. התגעגענו לאוהדים, במיוחד עכשיו שהכרתי את האוהדים של מכבי פ"ת וראיתי את הכוח שלהם ואנחנו מחכים להם בעוד משחקים שלנו העונה".

גיא חדידה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי