אוהדי בני יהודה קיללו את ההנהלה, גדיר יחזור מול ב"ש?

כ-30 אוהדים המתינו לאברמוב והשחקנים וזעמו בסיום ההפסד 2:0 למכבי חיפה: "אי אפשר להמשיך ככה". לעבר השחקנים צעקו :"אין לכם כבוד". החלוץ צפוי להיכלל בסגל במחזור סיום העונה הסדירה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה ממשיכה לשקוע. הכתומים הפסידו אתמול (ראשון) 2:0 למכבי חיפה, נותרו עמוק במקום האחרון, ובעקבות הניצחון של בני סכנין ביום שבת – הפער מהמקום ה-12, שמבטיח הישארות, עומד כבר על ארבע נקודות. נראה שבקבוצה מחלחלת יותר ויותר התחושה שהעונה המסויטת הזו הולכת להסתיים בירידת ליגה, והייאוש גובר בקרב השחקנים המתוסכלים של יוסי אבוקסיס.

"צריך לשנות כל כך הרבה דברים במעט מאוד זמן כדי שלא נרד", אמר שחקן בבני יהודה. "אי אפשר להמשיך ככה, אי אפשר להגיע למצב אחד או שניים במשחק ולקוות שהכדור ייכנס, כי הוא לא ייכנס. המצב קשה, נשברנו אחרי השער הראשון שספגנו ולא בפעם הראשונה העונה. יש בעיה מנטלית, לא חסרות בעיות. צריך להבקיע, צריך לנצח, אבל כבר קשה לדמיין את זה. צבירת הנקודות גרועה מאוד".

הקהל הכתום אמנם חזר לראשונה, אך הגיע במספרים מועטים מאוד. על אף שמכירת הכרטיסים נערכה רק עבור אוהדי בני יהודה, הרוב המוחלט של האוהדים שהגיעו לבלומפילד היו אוהדי מכבי חיפה, אשר ניצלו את ההיענות הדלה של אוהדי בני יהודה ורכשו כרטיסים עבור היציע שלהם. במועדון משכונת בתקווה ידעו שזה מה שיהיה, התכוננו לכך בהתאם ועל כן האוהדים הירוקים הועברו לשער 5. בסך הכל נכחו באצטדיון כ-1400 אוהדים.

אבוקסיס. המצב קשה | אריאל שלום

בסיום ההפסד, התרחשה תקרית לא נעימה כאשר כ-30 אוהדי בני יהודה המתינו מחוץ לשער השחקנים בלומפילד וחיכו להנהלה ולשחקנים. במוקד, כמו תמיד, עמד ברק אברמוב מולו הם מנהלים מחאה שמתגברת כבר מספר שבועות, והבעלים ספג קללות, כמו גם המנכ"ל כפיר אדרי. גם השחקנים 'חטפו' ולעברם צעקו האוהדים: "אין לכם כבוד, אתם לא יודעים מה זה בני יהודה".

במועדון מצפים מפאטוס בצ'יראי להיכנס לעניינים, ועל אף השיפור שהוא מציג, זה עדיין לא זה. "אם הוא היה מבקיע במצב שהגיע אליו בסוף המחצית הראשונה אז היה משחק אחר לגמרי. חייבים לנצל את המצבים שמגיעים אליהם, אבל גם אי אפשר להגיע למצב במשחק ואחר כך להגיע איך לא הבקענו. לאיזה קבוצה בעולם יש ניצול מצבים כזה?", אמרו בשכונת התקווה. למשחק הבא צפוי לחזור מוחמד גדיר, שמתאושש מפציעה, וינסה להפיח רוח חיים בחלק הקדמי. בשבעה משחקים תחת אבוקסיס, בני יהודה כבשה שני שערים בלבד.

במחזור הבא, מחזור סיום העונה הסדירה, מצפה לכתומים משחק קשה במיוחד נגד הפועל באר שבע, שימשיך את הרצף הלא פשוט- אשר החל בבית"ר ירושלים, המשיך אתמול במכבי חיפה ויסתיים מול הקבוצה של רוני לוי. ב"ש תגיע למשחק כשהרבה מאוד על הפרק מבחינתה – וזו תהיה ההזדמנות האחרונה שלה להגיע לפלייאוף העליון, אבל ההתמודדות תהיה מעניינת שבעתיים בשל המפגש בין אבוקסיס לקבוצה אותה עזב בטונים צורמים לפני כחודש וחצי ולפני שחזר לקדנציה הרביעית שלו הבני יהודה.

פאטוס בצ'יראי , עופרי ארד | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי