מחזור סיום הליגה הסדירה: הדרבי בשבת ב-21:00, חמישה משחקים ב-19:15

מנהלת הליגה פרסמה את שעות המשחקים למחזור ה-26 שייקבע איזה קבוצות ישחקו בפלייאוף העליון. שישה משחקים בשבת, חמשת המשפיעים ייערכו במקביל בשעה אחידה. מכבי ת"א תארח את הפועל ת"א ב-21:00

(גודל טקסט)

רשמו ביומנים: מנהלת הליגה פרסמה היום (שני) את לוח המשחקים למחזור ה-26 והאחרון של הליגה הסדירה כאשר הקרב על הפלייאוף העליון פשוט רותח. שישה משחקים ייערכו ביום שבת כאשר יוצא הדופן הוא המשחק בין הפועל חדרה להפועל חיפה שכן לקבוצה של חיים סילבס אין סיכוי להגיע לפלייאוף העליון – המשחק יתקיים בשני. הדרבי התל אביבי הגדול בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב (0:4 מוחץ לצהובים בסיבוב הקודם) ייערך בשעה 21:00.

קודם לכן, כל המשחקים המשפיעים על ההגעה לפלייאוף העליון – ייערכו במקביל בשעה אחידה – 19:15, כאשר לא פחות מחמש קבוצות חומדות את מקומות 4-6. אשדוד השלישית שאיבדה עניין תארח את בית"ר ירושלים (32 נקודות) שנותרה בחיים בעקבות הניצחון אמש על הפועל כפר סבא. הפועל באר שבע השביעית (34 נק') תקווה לרשום בשעה טובה ניצחון בכורה בעידן רוני לוי כשתפגוש את האקס יוסי אבוקסיס ובני יהודה שבמקום האחרון.

מי שכרגע מרוצה מהמיקום שלה הוא מכבי נתניה השישית (34 נקודות) אם כי לה מצפה משחק קשה מאוד – נגד השנייה בטבלה מכבי חיפה, בסמי עופר. מכבי פ"ת הייתה מבטיחה את המקום שלה אם הייתה מנצחת את ב"ש, הרביעית בטבלה (37 נקודות), תתארח אצל בני סכנין. במשחק נוסף, החמישית הפועל קריית שמונה (35 נקודות), תתארח אצל הפועל כפר סבא.הנה כל התרחישים האפשריים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי