בית"ר תעמוד לדין, גורם לקראת אשדוד: "אפשר לנצח אותה פעמיים"

האוהדים זרקו מצית לעבר עוזר השופט במשחק נגד כפ"ס שהניצחון בו הכניס רוח חיים בקבוצה. אופטימיות לקראת המשחקים נגד בן שמעון: "יש לשחקנים את היכולת והאמונה". דראפיץ' יחליט לגבי יאנקוביץ' שהתאושש, עטר יפתח

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הניצחון הדרמטי 1:2 על הפועל כפר סבא ביום ראשון הכניס רוח חיים לעונה של בית"ר ירושלים והותיר לה סיכוי להגיע לפלייאוף העליון. כעת בקבוצה מהבירה מצפים לשבוע שכל-כולו מ.ס אשדוד, כשמחר (רביעי) יפגשו הקבוצות בטדי בשמינית גמר גביע המדינה ולאחר מכן במחזור סיום הליגה הסדירה. שחקנים בקבוצה הבהירה כי גם נוכחות של 1,500 אוהדים היא מאוד משמעותית.

גורם במועדון אופטטימי: "יש לשחקנים את היכולת והאמונה להצליח בשני המשחקים נגד אשדוד תוך ארבעה ימים. אפשר לנצח גם בגביע וגם בליגה. ניצחון מחר יתרום לנו לקראת משחק הליגה בשבת. כל משחק בגביע עבור בית"ר הוא חגיגה בשל המסורת. הגביע הוא משהו שהאוהדים מצפים לו".

המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה צפו במשחקיה של אשדוד ולדעתם מדובר בקבוצה היצירתית וההתקפית בליגה, כזו שמתבססת על התלהבות רבה. המאמנים הבהירו לשחקנים עד כמה חשוב לעצור את רועי גורדנה ושלומי אזולאי, קשרי מרכז השדה שאחראיים על ניווט המשחק. גם דין דוד שעלה כמועמד להגיע בקיץ, יזכה לשמירה צמודה.

אוחנה באימון היום. דראפיץ' וברדה הזהירו מאשדוד | בית"ר ירושלים, רשמי

בין השאר אמר דראפיץ' לשחקנים: "חייבים להימנע מטעויות קריטיות ולהיות אחראיים במשחק ההגנה, כדי שלא ניענש". ברדה עצמו הוסיף: "יש לאשדוד קבוצה מאורגנת ומסודרת, אנחנו צריכים לתת משחק שלם של עבודה קשה ולהיות חכמים. עם האוהדים ביציע זה משחק אחר לגמרי".

אוראל דגני וניקו אולסק (רגלו גובסה) הפצועים לא ישחקו מחר, כשהקשר כנראה סיים את העונה. לעומתם, מרקו יאנקוביץ' חזר לאימונים וצפוי להיכלל בסגל ואילו תמיר עדי התאמן עם כדור ולא מן הנמנע שיתלבש כבר מחר או באחד המשחקים הבאים. גם אלירן עטר חש הטבה במצבו והוא אמור לפתוח בהרכב.

בתוך כך, רק ביום שבת חזרו האוהדים במתכונת מצומצמת. מסתבר שבטדי העניין לא הלך בצורה חלקה. תובע ההתאחדות, יו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את בית"ר ירושלים לדין בעקבות התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה. הדיון ייערך ברביעי ואז יוחלט מה יהיה העונש של הקבוצה. השופט אביעד שילוח ציין בדו"ח השיפוט שהאירוע המדובר קרה בדקה ה-84: שלאחר שבית"ר השלימה מהפך נזרקה מצית לכיוון חן אורפז, עוזר השופט, מהיציע שאכלס את אוהדי בית"ר. יש לציין המצית אינה פגעה באורפז.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אורי מגבו, אור זהבי, אופיר קריאף, שי קונסטנטין, עלי מוחמד, אביאל זרגרי, מיכאל אוחנה, עידן ורד, מרקו יאנקוביץ', ירדן שועה.

האישום נגד בית"ר ירושלים | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי