מכבי ת"א סירבה להקצות כרטיסים לאוהדי הפועל ת"א: "מתכון לאסון"

זריקת האבוקות במשחק הדרבי
אבוקות בדרבי בין מכבי להפועל תל אביב | עדי אבישי

אודליה פרידמן פנתה לשרון תמם בבקשה להקצות כמות גם לקהל האדום בדרבי, אולם המנכ"לית בפועל של הצהובים השיבה בשלילה והסבירה את ההחלטה בשיחה עם ספורט1. וגם: פורסם מתווה מכירת 1,500 הכרטיסים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) על מתווה מכירת הכרטיסים לדרבי וכבר עתה ברור כי בכל כמות שלא תהיה, בין אם יהיו אלה 1,500 אוהדים ביציע או שמא הכמות תגדל בכמה אלפים בהחלטה שעשויה להתקבל היום, לא תאושר כניסת אוהדי הפועל תל אביב למשחק.

הדרבי התל אביבי ייערך בשבת בשעה 21:00 – הבוקר עוד נערכו דיונים בין ראשי עיריית תל אביב לנציגי הזמר משה פרץ שאמור היה להופיע בשבת בערב באצטדיון ביפו – אבל מאחורי הקלעים נודע לספורט1 שבהפועל תל אביב ניסו לסייע לאוהדי הקבוצה ותלו תקוות שמכבי תל אביב תסכים להקצות כמות מסוימת של כרטיסים לטובתם, תקוות שעלו בתוהו.

למכבי תל אביב ישנם מעל ל-20 אלף מנויים מהעונה שעברה ומתווה מכירת הכרטיסים שלה לדרבי מאפשר רכישת כרטיס אחד בלבד לאוהדים שצברו 69 נקודות חוץ ומעלה ו/או כאלה שעלו בגורל מבין חברי מועדון "Forever". כמובן שהכניסה הינה רק לבעלי תו ירוק, הכרטיס הינו אישי ולא ניתן להעבירו והמכירה מתבצעת לשערים 7/8 בלבד. אגב, אם הממשלה תאשר את הגדלת כמות האוהדים, מכבי תל אביב ערוכה לשחרר אלפי כרטיסים נוספים לאוהדיה הבאים בתור מבחינת ניקוד. בכל הנוגע למשחקי הפלייאוף, טרם התקבלה החלטה במועדון.

אצטדיון בלומפילד
שערים 7 ו-8 ייפתחו בדרבי. הכנות באצטדיון בלומפילד | Tera Novel

המשמעות היא כמובן שאלפי מנויים עלולים להישאר מחוץ לאצטדיון במשחקים שנותרו העונה, ולכן מכבי תל אביב סירבה לבקשתה של מנכ"לית הפועל תל אביב, אודליה פרידמן שפנתה בנושא למנכ"לית בפועל של מכבי תל אביב, שרון תמם.

שרון תמם כאמור סירבה לבקשתה של פרידמן, אך בשיחה עם ספורט1 הסבירה את השיקול מאחורי זה: "אנחנו פועלים לפי הוראות מנהלת הליגות ומשרד הבריאות. בשלב זה אין כניסה לאוהדי קבוצות אחרות, זה מתכון לאסון ולכן הבקשה נדחתה. הפועל תל אביב תקבל את כמות הכרטיסים המאושרת לראשי הקבוצה, אך קהל אורח לא יהיה באצטדיון בבלומפילד בדרבי".

אוהדי הפועל ת"א בשבת. לא יגיעו לדרבי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי