Sport1 Banner

אחרי גלזר: נמשך המו"מ עם פרץ, אופטימיות שטננבאום יחתום בקרוב

הקשר היה הראשון להבטיח את עתידו ובמכבי תל אביב מקווים שהשוער יהיה הבא אחריו, אלא שעל שולחנו של מיץ' גולדהאר נמצאים מספר חוזים נוספים שממתינים לאישור. תמונת מצב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כבר בתחילת חודש פברואר חשפנו בספורט1 על סיכום בין דן גלזר למכבי תל אביב ואתמול (רביעי) החוזה נחתם רשמית והצהובים הבטיחו את הישארותו של שחקן העונה שעברה עד קיץ 2024 לכל הפחות, אבל בסביבת מכבי תל אביב מבהירים שגלזר הוא הראשון ולא האחרון שיאריך חוזה בתקופה הקרובה.

גלזר היה הראשון שפטריק ואן לוון וברק יצחקי פנו אליו עם הצעה לחוזה חדש ומשודרג, אבל בסביבת המועדון הבהירו לאחר החתימה עם גלזר: "על השולחן של מיץ' גולדהאר מונחים חוזים נוספים שממתינים לאישורו. מכבי ת"א מנסה לבנות שלד של שחקנים ישראלים שיחזיק במשך שנים וגולדהאר מעריך שחקנים שגדלו במועדון ונותנים את הכל עבורו – גלזר הוא דוגמה לכך. נכון שאחרי שנבחר לשחקן העונה חלה ירידה מכיוון שנדבק בקורונה ונפגע בשרירי הבטן, אבל ההחתמה של גלזר לפני כולם היא מסר שהמועדון מעריך שחקנים כמוהו".

למרות אותם דברים, במכבי תל אביב לא יעמדו בפני אף שחקן שירצה להגשים את החלום ולצאת לאירופה. גם לגלזר, שחוזר בחודשים האחרונים על ידי מספר מועדונים ובהם אנדרלכט הבלגית, הובטח שבכל קיץ ייבחנו ברצינות הצעות שיגיעו עבורו ושאין כוונה להחזיקו בניגוד לרצונו, כמובן בכפוף להצלחת המו"מ בין המועדונים.

דן גלזר במעמד החתימה על חוזה חדש | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

השחקן הבא שבמכבי תל אביב עושים מאמצים כדי להגיע עמו לסיכום הוא דור פרץ, שמסיים את חוזהו בתום העונה. לפרץ הוגשה הצעה לחתום על חוזה חדש ומשודרג לארבע השנים הבאות, במטרה להפוך אותו למנהיג הקבוצה לצד הקפטן שרן ייני. במכבי ת"א מקווים שלא לגרור את המו"מ עם פרץ לסיום העונה, גם במטרה ליצור אווירה שקטה ולהגיע לפלייאוף העליון בידיעה שהדברים חתומים וסגורים.

בסביבת השחקן אמרו: "ההצעה שקיבל דור פרץ היא טובה, היא תהפוך אותו לאחד הבכירים במכבי ת"א וזה ברור שכולם מעריכים אותו כשחקן וכדמות משפיעה בחדר ההלבשה. הוא אחד המנהיגים והצעה לחוזה עד גיל 30 היא מכובדת, אבל אם תגיע הצעה ממועדון אירופי גדול אז דור יצטרך להחליט מה לעשות".

דור פרץ. מוערך גם מחוץ לכר הדשא | אריאל שלום

הסיפור המעניין הוא סביבו של יונתן כהן, שכמו דור פרץ גם הוא דור שני לשחקן מכבי תל אביב בשנות השמונים ואחד שעבר את כל המחלקות הצעירות. למרות שלכהן חוזה עד 2024, הרצון הוא לסגור כבר עכשיו חוזה המשך לשש שנים שיבטיח את עתידו. גם במקרה זה, במכבי ת"א מודעים לביקוש של כהן ולא ימנעו ממנו מעבר לקבוצה בכירה באירופה אם תתקבל הצעה שגם תשרת את המועדון.

שחקן נוסף שבמכבי תל אביב יקוו לסגור עמו בקרוב הוא השוער דניאל טננבאום, שגם הוא במו"מ מתקדם להארכת חוזהו ובקבוצה צופים שחתימה תתבצע בקרוב.

כהן. ישודרג תמורת הארכה מעבר ל-2024? | Elif Ozturk/Anadolu Agency via Getty Images

במכבי תל אביב גם צפויים לפנות בקרוב למתן חוזז ולהציע לו להאריך את חוזהו, אחרי כמעט שנתיים בהן פעם אחר פעם סירב להצעות ממועדונים אחרים. חוזז בזכות יכולתו בשנה האחרונה בהחלט נמצא בתכניות ארוכות הטווח של המועדון ובקבוצה גם שוחחו עם שרן ייני ואיתן טיבי ובישרו להם שבקרוב יפתח מולם מו"מ כדי להאריך את ההתקשרות, לבקשת המאמן פטריק ואן לוון.

בקבוצה גם מקווים להגיע לסיכום בקרוב עם אנריק סבוריט, שהוא הזר היחיד שמולו מתנהלות בשלב זה שיחות על המשך דרכו, לאור העובדה שעל לואיס הרננדס ואלכסנדר פשיץ' יש לקבוצה אופציה לעונה הבאה ואילו אנדרה ג'ראלדש רק חתם בינואר האחרון לשנה וחצי.

סבוריט, חוזז וג'ראלדש. | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי