Sport1 Banner

מכבי ת"א תאפשר כניסה ל-500 אוהדי הפועל, ואן לוון: "הדרבי הזה יותר מעניין"

שני המועדונים הגיעו להסכם שקט, כל הכרטיסים לדרבי נחטפו. המאמן ההולנדי דיבר לקראת המפגש עם האדומים: "הרגשנו היטב את האוהדים שהגיעו לק"ש ולא היו שם 1,500 שלנו, אז האווירה תהיה טובה יותר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהדיחה את הפועל חיפה מגביע המדינה, מכבי תל אביב תארח את הדרבי נגד הפועל תל אביב בשבת הקרובה (21:00) במטרה לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון בליגת העל. הצהובים קיבלו בברכה את האישור להכניס 5,000 אוהדים למגרש ויאפשרו כניסה של 500 אוהדי הפועל ת"א למגרש בהסכם שקט בין שני המועדונים.

לפני מספר ימים פרסמנו שפנייה של מנכ"לית הפועל ת"א אודליה פרידמן למכבי ת"א בנושא כניסת הקהל, נענתה בסירוב אך המגעים נמשכו וכשהתאפשר להכניס 5,000 צופים – הצהובים סיכמו עם האדומים ש-500 אוהדים שלהם יהיו בשבת בדרבי באצטדיון בלומפילד. כשעות ספורות לאחר פרסום על הגדלת כמות הצופים באצטדיונים, נרשם עומס כבד על שרתי המערכת של משרד הכרטיסים "לאן", אשר הוצפו באוהדים שניסו לרכוש כרטיס לדרבי התל אביבי ביום שבת. בשעה 22:30 כבר נחטפו כל הכרטיסים.

התור באתר "לאן" | צילום מסך

היום (חמישי) המאמן פטריק ואן לוון ערך מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם האדומים, שבו אלופת המדינה בשנתיים האחרונות תארח לעיני קהל לראשונה אחרי יותר משנה. תחילה סיפר ואן לוון על ההכנות לדרבי: "מיד אחרי הניצחון על הפועל חיפה התחלנו את ההכנות למשחק הדרבי. אנחנו מתייחסים לכל משחק בנפרד. זה משחק שיש בו יותר עניין כי מדובר בדרבי וגם במשחק הזה יהיו לנו אוהדים ביציע ככה שזה הופך ליותר מעניין עבור השחקנים לפגוש ולחוש את האוהדים שוב ביציע".

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

הקהל חוזר לבלומפילד: "הרגשנו היטב את 750 האוהדים שהגיעו לקריית שמונה ושם לא היו 1,500 אוהדים שלנו, ככה שאני חושב שאם יהיו יותר אוהדים צהובים ביציעים האווירה תהייה טובה יותר".

הדרבי התל אביבי הקודם היה משחקו השני של ההולנדי על הקווים ובו ניצחו הצהובים 0:4. מאז, כידוע, מכבי תל אביב מחקה פיגור ממכבי חיפה בטבלה והשתלטה על הפסגה. ואן לוון התייחס להתפתחות הקבוצה בחודשים האחרונים: "השחקנים כעת מבינים יותר את המחשבות והרעיונות שלי על כדורגל והם מיישמים אותם יפה. אני חושב שזה סגנון משחק שמתאים למכבי וסגנון שגם האוהדים שלנו אוהבים, כי הם רואים את השחקנים לא רק משחקים בקצב גבוה אלא גם במשחק הגנה טוב מאוד".

אילון אלמוג חוגג עם שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי ת"א. מגיעים במומנטום לדרבי | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: פטריק ואן-לוון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי