נתניה ללא אוהדים בסמי עופר. אטוולד: "גם מכבי חיפה לחוצה"

נטע לביא, גבי קניקובסקי | ברני ארדוב

היהלומים יתמודדו בשבת (19:10, ספורט4) מול הירוקים למשחק ממנו אין דרך חזרה בקרב על הפלייאוף העליון. המאמן: "הם איכותיים יותר, מה שלא יהיה אני גאה בקבוצה שלי". גורי יחליף את פרייטר, כהן צפוי לפתוח

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שבוע קשה, שכלל הפסדים להפועל חדרה בליגה ולהפועל תל אביב בגביע דווקא עם חזרת הקהל לאיצטדיון הביתי, מכבי נתניה תתארח מחר (שבת, 19:10, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון סמי עופר אצל מכבי חיפה למשחק שאין ממנו דרך חזרה.

היהלומים עדיין תלויים בעצמם במאבק על הפלייאוף העליון, אך יהיו קשובים למפגש בין הפועל באר שבע לבני יהודה שייערך במקביל באצטדיון טרנר (19:10, שידור ישיר בספורט3). ניצחון של הדרומיים בביתם יחייב גם את הקבוצה של ריימונד אטוולד לצבור שלוש נקודות מול הירוקים על מנת לסיים בין שש הראשונות.

אטוולד דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות מול הקבוצה של ברק בכר ואמר: "כל השנה אנו נלחמים כדי להגיע לרגע הזה, להיות בשש הראשונות, כמו שאנחנו עכשיו, לאחר שכולם, למעט הנהלת ושחקני המועדון, חשבו שנהיה מועמדים לירידה".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

"הוכחנו השנה איזה כדורגל אנחנו מסוגלים להציג, ואנחנו עכשיו לפני המשחק המכריע. נעשה הכל על מנת להגיע לפלייאוף העליון", המשיך המאמן ההולנדי. "אנו מתמודדים מול מכבי חיפה, שגם בלחץ מאובדן הנקודות לאחר שמכבי תל אביב עברו אותם בפסגה. אין ספק שמכבי חיפה היא הקבוצה האיכותית יותר, אך ניתן הכל כדי להגיע לפלייאוף העליון. זהו כבוד גדול לשחקנים הצעירים שלנו שהגיעו למצב שבו הפלייאוף תלוי בנו, ובסיום המשחק נראה אם השגנו את המטרה או לא. מה שלא יהיה, אני גאה בקבוצה שלי ומאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".

השבוע הקשה שעבר והמסקנות: "שיחקנו כדורגל טוב, אך לא השכלנו לקחת את הנקודות, חלק בעקבות דברים שלא תלויים בנו. אני גאה בבחורים ובעובדה שהם משחקים משחק כל שלושה ימים. אנחנו צריכים להמשיך לשחק את אותו הכדורגל, כי מגיע לנו יותר. אנחנו צריכים לנצל טוב יותר את המצבים אליהם אנחנו מגיעים, כי אף אחד לא יעזור לנו עם זה".

עוד לפני שריקת הפתיחה ובדומה לתלונה של בני יהודה על כך שלא זכתה לכרטיסים עבור קהל הקבוצה להתמודדות בב"ש, גם היהלומים פרסמו הודעה דומה בנושא: "כבר אתמול, ברגע אישור המתווה החדש של קהל האוהדים, פנינו להנהלת מכבי חיפה על מנת לקבל כרטיסים למשחק החוץ בסמי עופר. לצערנו, מאחר ומנהלת הליגות איננה מחייבת הכנסת קהל אורח בשלב זה, נענינו בשלילה. קהל האוהדים שלנו חשוב לנו, ומאוד רצינו אותו עמנו במשחק הכל כך חשוב".

מבחינה מקצועית, אטוולד יחסר מחר את החלוץ קוואן פרייטר, שירצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים, כשפרננד גורי צפוי לפתוח במקומו. הקפטן אלמוג כהן, שסחב רגל מול הפועל ת"א והוחלף כדי לא לסכנו, עבר טיפולים בימים האחרונים וצפוי לפתוח. אטוולד צפוי להמשיך לתת את הקרדיט לחן עזרא ולאמק בנדה בחלק ההתקפי.

פרננד גורי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי