אלי אוחנה שוחח עם יוסי מזרחי, שהסכים לאמן זמנית את בית"ר

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער אמר שהיה מעדיף שלא לאמן את הקבוצה, אך שכאיש מערכת חלה על החובה לסייע אם לא יימצא פתרון אחר. היו"ר ביקש שיגיע לאימון ברביעי והבהיר שמחפש מאמן קבוע. בלבול ואלישע על הפרק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים אישרו את הפרסום אמש (שבת) בספורט1 לפיו הבעלים משה חוגג יפנה ליוסי מזרחי ויבקש ממנו לשמש כמאמן עד תום העונה, זאת לאחר ההתפטרות של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. במהלך הלילה הקודם נערכה שיחה ראשונה בעניין, והערב גם נערכה פגישה בין היו"ר אלי אוחנה לבין המנהלת המקצועי של מחלקת הנוער.

במהלך השיחה הציע אוחנה למזרחי לקבל עליו את תפקיד המאמן עד תום עונת 2020/21. על פי גורמים בבית"ר, השיחה התנהלה ברוח חיובית ובמהלכה הבהיר מזרחי לאוחנה כי היה מעדיף שלא לאמן את הקבוצה, במיוחד במצב הנוכחי של קבוצת הנוער, שנמצאת במצב רע. עם זאת, כאיש מערכת הוא אמר שיסכים לאמן את הבוגרים אם לא יימצא פתרון אחר.

במהלך השיחה הבהיר אוחנה למזרחי שבית"ר ירושלים מחפשת מאמן קבוע, אולם עד שתתקבל החלטה על מינוי מאמן כזה – הוא מבקש שייקח את המושכות. כמו כן, אוחנה ביקש ממזרחי להגיע לאימון ביום רביעי, אלא אם כן הבעלים משה חוגג ימצא פתרון אחר. בשלב זה נראה כי מזרחי יהיה זה שיעביר את האימון ברביעי.

אלי אוחנה, משה חוגג | אריאל שלום

יחד עם זאת, במועדון עדיין מסמנים את מרקו בלבול כמועמד המוביל לאימון הקבוצה ועשויים לפנות בקרוב להתאחדות לכדורגל על מנת לקבל אישור כזה. כזכור, לאחרונה בלבול מונה לעוזרו של וילי רוטנשטיינר בנבחרת ישראל. במידה שאכן תיעשה פנייה, בלבול עשוי לבקש לשמש כעוזר מאמן בנבחרת במקביל לעבודתו בבית"ר. קמפיין מוקדמות המונדיאל יחל בימים הקרובים ויסתיים בחודש נובמבר.

כזכור, גם שמו של אלישע לוי עלה אתמול במועדון, עוד לפני שפוטר היום מהפועל כפר סבא. לגבי מאמן זר, בבית"ר אמרו כי חוגג לא פוסל אופציה כזאת, אך טרם פנה למועמד כזה או אחר.

במהלך הלילה הקודם קיים הבעלים גם התייעצות עם אלי אוחנה בניסיון להבין איך ממשיכים מכאן. גורמים במועדון טוענים כי אוחנה עמד על כך שלא היה צריך לשחרר את רוני לוי בקיץ ולגרום גם לעזיבת יוסי בניון. במועדון מספרים כי אוחנה, שנחשב לאדם אהוב מאוד על צמד המאמנים, לא הופתע מהמהלך של השניים, אך גם לא התנגד לו. "הגעה של יוסי מזרחי לתפקיד המאמן היא הדבר הנחוץ לנו. ככה נוכל לעשות חשיבה מחודשת, להבין מה אנחנו רוצים ולקבל החלטות מושכלות. אסור שמה שהיה השנה יחזור".

מרקו בלבול
מרקו בלבול | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי