קריית שמונה חולמת על אירופה, רפואה מעורר עניין וייפגש עם שרצקי

במועדון חגגו את ה-0:1 על כפ"ס וההעפלה לפלייאוף העליון לראשונה אחרי שש שנים. נוסבאום מועמד להחליף את המאמן, גם תורג'מן ואביטן על הפרק. ביקורת על רוטנשטיינר: "לא מובן איך דהן ונחמיאס לא בסגל"

(גודל טקסט)

איזי שרצקי, בעלי קריית שמונה, איים בטרום העונה שיעלה עם קבוצת הנוער ושהוא לא מתכוון להשקיע יותר מדי כסף. לבסוף, הוא בנה סגל על פי משנתו של המאמן קובי רפואה, ואתמול (שבת) זה גם הביא את המועדון לפלייאוף העליון בפעם הראשונה אחרי שש שנים, זאת לאחר ה-0:1 על הפועל כפר סבא.

רפואה אמר לשחקניו לפני המשחק: "אני סומך עליכם וזה תלוי בכם. תעשו את העבודה". והם עשו אותה. שחקני ק"ש שוב הוכיחו יעילות, שמרו על שער נקי והמשיכו את העונה המוצלחת שלהם. "יש כאן קבוצה מצוינת שראויה להיות בפלייאוף העליון, אבל מי שמכיר את רפואה יודע שהוא לא יוותר ועכשיו יעשה הכל כדי להשיג כרטיס לאירופה", אמרו במועדון.

אגב, בקריית שמונה לא התביישו לבקר את הזימונים של וילי רוטנשטיינר לסגל נבחרת ישראל, וגורם בקבוצה אמר: "לא מובן איך שני הבלמים שלנו, שנמצאים בעונה נהדרת, לא קיבלו זימון. גם לאורי דהן ובטח לעידן נחמיאס יש קרדיט גדול בהצלחה שלנו".

שחקני קריית שמונה חוגגים | אודי ציטיאט

בכל מקרה, למרות ההישג, לא ברור האם קובי רפואה ימשיך בק"ש בעונה הבאה. בימים הקרובים, במהלך פגרת הנבחרת, הוא צפוי להיפגש עם שרצקי והצדדים ידונו על הנושא. המאמן זוכה להערכה מקצועית והתעניינות ממועדונים אחרים, ועל כן בקבוצה כבר סימנו כמועמד להחליפו את עמיר נוסבאום, מאמן בית"ר תל אביב/בת ים. נוסבאום שיחק בעבר בק"ש ומצוי ביחסים טובים עם שרצקי. מעבר לכך, גם גם עמיר תורג'מן וניסו אביטן על הפרק.

קובי רפואה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי