פתח תקווה סיימה במקום השישי, קריית שמונה במקום הרביעי

ליאל עבדה , מוחמד שכר | מאור אלקסלסי

המלאבסים הפסידו בדוחא משער של חלאיילה אך השיגו את הכרטיס המיוחל. הקבוצה של קובי רפואה ניצחה 0:1 את הפועל כפ"ס משער של שכר, לוסיו החמיץ פנדל

(גודל טקסט)

תמונת הפלייאוף העליון הושלמה. לאחר הניצחון של הפועל באר שבע על בני יהודה בטרנר, ההפסד שלב בית"ר ירושלים למ.ס. אשדוד והניצחון של מכבי חיפה על מכבי נתניה, קריית שמונה ומכבי פתח תקווה הבטיחו את מקומן בפלייאוף העליון, כשהמלאבסים, למרות הפסד בדוחא לבני סכנין, סיימו במקום השישי, בעוד הקבוצה של קובי רפואה, שהשיגה ניצחון חוץ יקר על כפר סבא, הפתיעה את כולם וסיימה במקום הרביעי.

הפועל כפר סבא – עירוני קריית שמונה 1:0

מהלך המשחק

פתיחה סוערת במושבה. בדקה השישית, ה-VAR קרא לשופט שלומי בן אברהם לבדוק עבירה ברחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, לוסיו ניגש לפנדל ונעצר ע"י זלמנוביץ'!

יוג'ין אנסה פרץ נהדר מאגף שמאל, העביר כדור רוחב מצוין שהגיע לשכר, החלוץ בעט מהאוויר ופגע באחד משחקני ההגנה, הכדור עקף את זלמנוביץ' ונכנס לרשת. 0:1 קריית שמונה. שכרגע תופסת מקום בפלייאוף העליון.

הפנדל של לוסיו נגד זלמנוביץ' | אודי צטיאט

מחצית שנייה

התנגשות ראשים מבהילה בפתיחת המחצית השנייה בין קיזיטו לרועי קהת. חלוץ כפר סבא קיבל טיפול רפואי מחוץ לקווים וחזר למשחק. בדקה ה-55, קיזיטו קיבל מסוקונה כדור על אגף שמאל, כדרר ימינה ושלח בעיטה חלשה אל מחוץ למסגרת. כפר סבא לא במשחק עד כה.

שחקני קריית שמונה חוגגים | אודי צטיאט

בני סכנין – מכבי פתח תקווה 0:1

מהלך המשחק

המשחק בדוחא יצא לדרך. בדקה השביעית, ארויו ניצל יציאה רעה של קנדיל וכבר עבר את השוער, אבל מזווית קשה פספס את המסגרת. בדקה ה-25, החמצה ענקית של נייג'ל האסלביינק מול ינקו. בדקה ה-32 ליאל עבדה ניגש לכדור חופשי וסובב בעיטה לא רעה מ-25 מטרים, אך החמיץ את המסגרת. רגע לפני הירידה להפסקה, בירם כיאל מצא את עצמו פנוי ברחבה והיה יכול לבעוט, אך העדיף למסור להאסלביינק ופספס הזדמנות ענקית להפתיע.

ליאל עבדה | מאור אלקסלסי
עבדיאל ארויו , מחמוד קנדיל | מאור אלקסלסי

מחצית שנייה

1,000 אוהדים הגיעו למשחק בדוחא, ובדקה ה-55, קיבלו את הרגע שלו הם חיכו. סכנין עלתה ליתרון 0:1 על מכבי פתח תקווה. התקפה מסורדת של סכנין הסתיימה בהרמה של גולדנברג, שמצא את הראש של החלוץ הכישרוני צעיר. דור חברון יצא ברשלנות, חלאיילה ניצל את ההזדמנות ועם נגיחה כבש את הראשון.

גיא לוזון | מאור אלקסלסי

פתח תקווה לא הופיעה למחצית השנייה. ברשצקי יכול היה לכבוש את השני בדקה ה-66 אך הפעם השוער הצעיר היה במקום. ארד בר רשם את המצב המסוכן ביותר של המלאבסים במשחק בדקה ה-69, כשהרעיד את הקורה עם בעיטה מחוץ לרחבה. בדקה ה-77, בירם כיאל ניסה להפתיע מ-25 מטרים אך נעצר ע"י חברון.

רגע לפני שריקת הסיום, בדקה ה-94, נאור סבג שחרר בעיטה אדירה מהאוויר, שפנדלהופר הציל את הכדור מהקו בצורה וירטואוזית ומנע שער בטוח. 0:1 לבני סכנין בסיום!

הרכבים:

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מארון גנטוס, לוקאס שפנדלהופר, חגי גולדנברג, עטאא ג'אבר, איהאב גנאים, בירם כיאל, מוטי ברשצקי, נייג'ל האסלביינק, אוסאמה חלאילה.

מכבי פתח תקווה: דור חברון, תומר לוי, אור בלוריאן, מרקוס דיניז, ירדן כהן, אלביס סאקי, נאור סבג, ארד בר, עבדיאל ארויו, מורגן פרייר, ליאל עבדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי