אפקט מימר: ערב גדול לסכנין בדוחא, שפנדלהופר יקבל הצעה

במועדון חגגו עם האוהדים אחרי ה-0:1 על מכבי פ"ת: "סוף סוף התרחקנו מהקו האדום". המאמן סופר שלושה ניצחונות בארבעה משחקים. בקבוצה ינסו להשאיר את הבלם הנפלא, ולאסקס יחזור לפלייאוף

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שנה שלמה חיכו בבני סכנין לחזור לחגוג עם האוהדים ניצחון ביתי, ואתמול (שבת) זה סוף סוף, כאשר הקבוצה רשמה 0:1 חשוב ויקר מאוד על מכבי פתח תקווה. המאמן שרון מימר זכה למחמאות, כאשר רשם ניצחון שלישי בארבעת משחקיו בתפקיד, ובכך הרחיק את סכנין שש נקודות מהקו האדום.

"זה יכול להתברר כאחד הניצחונות החשובים של העונה, ניצחון משמעותי מאוד", אמרו במועדון. "רצינו להשיג שוב ניצחון בדוחא ואנחנו שמחים שעשינו את זה מול הקהל שלנו". בקבוצה היו מרוצים גם מכך שאוסאמה חלאילה סוף סוף כבש ושבר את הבצורת בת השלושה וחצי חודשים: "סוף סוף קיבלנו שער מחלוץ".

למרות כל השמחה, בסכנין מבינים שהעונה עוד לא הסתיימה ולכן גם מימר הזהיר את שחקניו בסיום והבהיר: "אסור לנו להוריד את הרגל מהגז". עם הכניסה לפגרת הנבחרות, השחקנים זכו ליומיים מנוחה, ולאחר מכן יחלו בהכנות לפלייאוף התחתון. עד אז, במועדון מקווים לקבל בחזרה את סבסטיאן ולאסקס, שמתאושש מפציעה ארוכה. גם סארי פלאח עשוי לחזור לסגל לאחר החזרה מהפגרה.

שחקני בני סכנין חוגגים עם הקהל | מאור אלקסלסי

מי שהיה אתמול הגיבור הגדול של סכנין הוא לוקאס שפנדלהופר, שרשם הצלה גדולה מקו השער בדקה ה-94 והביא את הניצחון "במו רגליו". הבלם האוסטרי מציג יכולת פשוט נהדרת מאז הצטרף בחלון ההעברות של ינואר כמושאל מאסקולי, וראשי סכנין מעוניינים להשאירו בעונה הבאה. הוא יקבל הצעת חוזה כאשר במקביל תיעשה פנייה לקבוצתו של השחקן, שמשחקת בליגה השנייה באיטליה.

שרון מימר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי