אבי לוזון התאכזב מההפסד, גולן מרוצה: "ירד הלחץ, נוכל ליהנות"

שחקני מכבי פתח תקווה בהלם | מאור אלקסלסי

שמחה מהולה בעצב במכבי פ"ת. למרות הבטחת הפלייאוף העליון, היו"ר התאכזב מההתרחקות מהמקום המוביל לאירופה. המנהל המקצועי מסתכל על חצי הכוס המלאה: "שמחים וגאים". ינקו יעבור צילום. בר: "נבוא לנצח בכל משחק"

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת רצו להבטיח אמש (שבת) את המקום בפלייאוף העליון עם ניצחון בדוחא על בני סכנין, אך רצונות לחוד ומציאות לחוד. למרות העובדה שבסופו של דבר המלאבסים של גיא לוזון הצליחו לסיים בין שש הראשונות, ההפסד 1:0 לסכנין השלים שבוע של תוצאת תיקו ושני הפסדים והעיב על השמחה.

היו"ר אבי לוזון, יצא מאוכזב מאוד מאובדן הנקודות, כאשר זה לא סוד שהתקופה הטובה בה הייתה הקבוצה עד לפני שבוע וחצי יצרה אצלו תיאבון והמטרה שהוגדרה היא העפלה לאירופה, כאשר לבסוף, פ"ת סיימה את העונה הסדירה כשהיא רק במקום השישי, מה שהרחיק אותה מהמקום באירופה.

"היינו יותר טובים, אבל הכדורים לא נכנסו" סיכמו בסיום השחקנים. ואכן, גם ארד בר, גם ליאל עבדה וגם נאור סבג לא היו רחוקים מלהביא סיום אחר למשחק, אך כעת, קבוצתו של גיא לוזון תצטרך לייצר פלייאוף מוצלח על-מנת לעמוד במטרותיה.

אבי לוזון | מאור אלקסלסי

"שמחים וגאים מאוד שהצלחנו אחרי תקופת משחקים לא פשוטה, לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון. מגיע לשחקנים שאפו ענק ואנחנו מקווים שעכשיו שירד הלחץ של השגת הכרטיס, נוכל באמת לחזור לכדורגל המהנה שלנו ונוכל להמשיך ליהנות מהקבוצה השנה בשאר האתגרים שמחכים לנו" שמח בסיום המנהל המקצועי עומר גולן, בשיחה עם ספורט1. "המטרות? כמובן שברגע שנכנסים לפלייאוף אנחנו מאוד רוצים להשיג כרטיס לאירופה אבל בעיקר אנחנו רוצים להוריד את הלחץ וליהנות".

החלוץ תאי בריבו, עבר בהצלחה בסוף השבוע האחרון במינכן את הניתוח באזור הבטן התחתונה והוא עתיד לחזור לכשירות בתוך שלושה שבועות עד חודש, כשבמועדון מאמינים שיפספס לא יותר משלושה משחקים נוספים.

הבשורה הפחות טובה מגיעה מכיוונו של השוער אריק ינקו, אחד השוערים הטובים העונה בליגה. ינקו, שנפצע במפשעה בסביבות הדקה ה-60 במשחק הגביע בסמי עופר נגד מכבי חיפה, לא נכלל אמש בסגל והוחלף ע"י שוער המשנה דור חברון, כשהוא צפוי לעבור במהלך היום צילום אולטרסאונד על-מנת להעריך את חומרת הפציעה. במקרה הטוב ואם לא מדובר בפציעה חמורה, ינקו עתיד לחזור לשער כבר לאחר פגרת הנבחרות.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1036873

"עשינו משחק טוב, הגענו להרבה מצבים והיה לנו חוסר מזל. הגול פשוט לא נכנס. לצערנו ספגנו את הגול והפסדנו, אבל אנחנו שמחים שעלינו לפלייאוף העליון" סיכם בסיום הקשר ארד בר. "המטרה שלנו עכשיו היא לבוא לשחק כדורגל, ליהנות מההישג הזה שעשינו ולנצח כל משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי