סגל: "לו היינו מקשיבים לאוהדים, סביר ששוב היינו מגיעים לחדלות פירעון"

בעלי נתניה שיתף בתחושותיו לאחר אי ההגעה לפלייאוף העליון: "ביצענו שינויים מקצועיים והסגל התבסס על תקציב הגיוני שתאם למטרות. כולם מצפים ל-'כאן ועכשיו', לנו יש דרך ארץ". וגם: מזהיר מ'אווירת סוף קורס'

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה של ריימונד אטוולד אמנם הייתה מעט טובה יותר מאשר בעונה שעברה אך לאחר ההפסד 2:0 למכבי חיפה בשבת נקבע כי זו השנה השנייה ברציפות בה היא תשחק בפלייאוף התחתון. בעלי המועדון, אייל סגל, כתב פוסט בו סיכם את מה שעבר על הקבוצה בעונת 2020/21 מראות עיניו והבהיר שני דברים – ראשית, כל עוד לא הגיע מישהו אחר – הוא ממשיך להיות בעל הבית. שנית, הוא הודף את הביקורות כלפיו וטוען שאם היה מקשיב לאוהדים – הקבוצה שוב הייתה מגיעה עד לפירוק.

הפוסט של סגל:

לקראת עונת הכדורגל 20/21, ביצע מועדון מכבי נתניה, שינוי מקצועי משמעותי, נפרדנו מצוות האימון אחרי ארבע שנים משותפות, נבחר…

Posted by ‎FC Maccabi Netanya – מועדון כדורגל מכבי נתניה‎ on Sunday, March 21, 2021

סגל פתח את דבריו: "לקראת עונת 2020/21, מכבי נתניה ביצעה שינוי מקצועי ומשמעותי כאשר נפרדה מצוות האימונים (סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה) אחרי ארבע שנים משותפות. נבחר צוות חדש ששינה לא מעט", אמר ופירט:" נוספו יחידות אימון ונדרש מסגל השחקנים זמן שהייה ארוך יותר שכולל בתוכו אסיפות טקטיות, תזונה ומנוחה מבוקרת. בחלק מהנושאים חזרנו לבראשית מתוך רצון ותקווה להישגיות עתידית".

על סגל השחקנים: "הסגל שנבחר התבסס על שחקנים שנשארו במועדון, על בוגרי מחלקת הנוער (חלקם עדיין בגיל נוער) ועל שחקני חיזוק זרים בעמדות החסרות ובתקציב הגיוני שמתאים למטרות שהוצבו ולאור המצב הרפואי והכלכלי הלא ברור במדינת ישראל ובעולם עקב מגיפת הקורונה".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

הבעלים התייחס לדרך הניהול שלו וגודל התקציב: לעתים קרובות אנחנו "שופטים", את האחרים באמות מידה שונות ובעיקר מחמירות מהשיפוט העצמי, זה נכון לכל פרמטר בחיינו, זה בעיקר נכון לנו אוהדי הכדורגל בישראל. לו הצוות והשחקנים היו ברמת השלמות שאנחנו מצפים מהם, סביר להניח שהם היו חלק אינטגרלי בחמשת הליגות המובילות באירופה. לו היינו מקשיבים לכל דרישות ומשאלות ליבו של הקהל (לחלקם עושים מאמצים ומצליחים), בהכנות לעונה ובמהלכה השוטף, סביר להניח שתקציבית, המועדון היה מגיע לחדלות פירעון נוספת, צוותי האימון היו מתחלפים על בסיס חודשי(כפי שרואים חדשות לבקרים בלא מעט מועדונים) ושחקנים היו "נזרקים", אחרי כל משחק פחות מוצלח ומוחתמים לכל החיים כתוצאה מפעולה מבריקה".

סגל המשיך: "זה ההבדל בין התנהלות, לניהול, זה הפער בין ה"כאן ועכשיו" שכולנו רוצים כאוהדים, לבין הרצון לדרך ארץ והמשכיות שעל בסיסה חונכנו ואנחנו מחנכים את דור ההמשך".

על ניהול הקבוצה: "לפני עידן "הקורונה", הודעתי על הרצון למצוא אחר שיוביל את המועדון ומאז (גם לפני), אנחנו פתוחים להגעת האחר, המתאים והנכון, שידע להצעידנו קדימה. מכיוון "שלא עומדים בתור", אנחנו חייבים להציג המשכיות וחזון, כי חפצי חיים אנחנו. וכך יהיה, בשפיות ובצניעות עד לאותו רגע מיוחל".

שחקני מכבי נתניה. שוב ישחקו בפלייאוף התחתון | ברני ארדוב

העונה ממש לא הסתיימה: "עונת 20/21 רחוקה מסיום, שבעת משחקי הליגה שנותרו, חשובים לא פחות מהמשחקים שקדמו להם. יתרה מכך, אנחנו בעלי ניסיון משלוש העונות האחרונות, שבהם חווינו אווירת "סוף קורס" בסיום, אווירה שהשאירה לכולנו טעם מר, טעם שהשפיע על האנרגיות בקייץ ובתחילת העונות שלאחריהן .הצוות והשחקנים מודע היטב לצפיות שלנו כהנהלה ואוהדים ובעיקר ירצה להוכיח לעצמו ולאחרים שיכולת מקצועית ראויה בישורת האחרונה, תהפוך לקרש קפיצה לקראת העונה הבאה ותאפשר לכולנו לצאת לפגרה מלאי אנרגיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי