שחקנים במכבי תל אביב: "נגד הפועל באר שבע ניראה אחרת"

התיקו בדרבי והירידה למקום השני עצרו את הצהובים ובקבוצה דיברו שוב על כך שלא הגיע חיזוק בינואר, גם לאור יכולתם של מספר מחבריהם. עם זאת, חזרת הפצועים לפלייאוף העליון מרימה את מצב הרוח בקריית שלום

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב נעצר אחרי 10 משחקי ליגה דווקא בדרבי נגד הפועל תל אביב, שהסתיים ב-1:1 ובעקבותיו ירדו פטריק ואן לוון ושחקניו למקום השני במחזור סיום העונה הסדירה וכעת הם שוב יצטרכו לרדוף אחרי מכבי חיפה שבפסגה.

אתמול הצטרפו מאור קנדיל, איתן טיבי, דור פרץ ואייל גולסה למחנה נבחרת ישראל לקראת שלושת משחקיה נגד דנמרק, סקוטלנד ומולדובה ובקבוצה מקווים ששאר שחקני הסגל ינצלו את הפגרה הקצרה להתאוששות ומנוחה. גורם בסביבת השחקנים אמר על כך: "נגד הפועל באר שבע כבר יחזרו יונתן כהן, אנדרה ג'ראלדש, דן גלזר ודן קארצב ואיתם זו מכבי אחרת".

במכבי תל אביב גם התאכזבו ממספר שחקני הרוטציה הרחבה שקיבלו הזדמנות לאחרונה והתקשו להטביע חותם, כשהכוונה היא בעיקר לאופיר דוידזה, אבי ריקן ודן ביטון שלא עשו את ההבדל. במכבי ת"א גם מספרים שלמרות רצף הניצחונות, להוציא את ה-1:4 על בית"ר ירושלים היכולת לא הייתה מלהיבה ובקרב השחקנים שוב עלה נושא החלוץ זר שלא הגיע בינואר, לעומת הרכש שצירפה מכבי חיפה.

כאמור, העיניים נשואות בעיקר אל יונתן כהן שנעדר כבר עשרה משחקים בשל הפציעה ברגלו ובמכבי ת"א יודעים שעם כהן בכושר שלפני הפציעה, ההתקפה תהיה מחוברת יותר ושהכוכב שלה יכול להשפיע בצורה משמעותית על המשחקים בפלייאוף העליון, בו כול חמש היריבות ישחקו פתוח ולא יהיו משחקי בונקר.

שחקני מכבי ת"א מצפים לחזרתו. יונתן כהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי