במכבי חיפה מקווים שפלאניץ' יהיה כשיר ל"משחק העונה" מול מכבי ת"א

הבלם המצטיין של הירוקים מתח את השריר בניצחון על מכבי נתניה ובמועדון ינסו להכשירו להתמודדות בסמי עופר במחזור ה-28: "היום כולם כבר מבינים מדוע בכר התעקש לצרף אותו", התגאו במועדון. שרי ימריא לסורינאם

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה יצאה לפגרת הנבחרות כשהיא במקום הראשון בטבלת ליגת העל והתחושות בהתאם. עם זאת, במועדון מבינים כי המאבק צפוי להימשך עד הרגע האחרון וכל משחק עשוי להכריע את זהות האלופה.

כידוע, "משחק העונה" ייערך בסמי עופר במחזור השני של הפלייאוף העליון, כלומר ה-28, ובמכבי חיפה מקווים להגיע להתמודדות בסגל מלא שיכלול גם את הבלם בוגדן פלאניץ' שנפצע בניצחון על מכבי נתניה. הרומני סובל ממתיחה בשיר הירך האחורי ובכרמל מקווים שלא מדובר בפגיעה חמורה וכי השחקן יחלים בזמן פגרת הנבחרות.

בכל מקרה, מהמשחק הראשון בפלייאוף, נגד מכבי פתח תקווה פלאניץ' ייעדר בגין צבירת כרטיסים צהובים. "מדובר באחד ממצטייני העונה הסדירה", הבהירו בחיפה, "בוגדן הוא העוגן שלנו במרכז ההגנה והיום כולם מבינים מדוע ברק בכר התעקש לצרפו בקיץ", הוסיפו.

פרננד גורי, בוגדן פלאניץ' | ברני ארדוב

במקביל, גם במחלקה המשפטית עוקבים אחר משפטו של פלאניץ' מול קבוצתו הקודמת סטיאווה בוקרשט. כזכור, בעלי הקבוצה הרומנית הגיש תביעה נגד הבלם על הפרת חוזהו כאשר טען כי הפעיל בסיום העונה הקודמת את האופציה להארכת חוזהו. פלאניץ' מצדו הגיש תביעה נגדית וזאת מכיוון שהקבוצה הפסיקה לשלם את שכרו עם פרוץ נגיף הקורונה בטענה כי הוצא לחל"ת ופיפ"א אישרה את מעברו של השחקן למכבי חיפה.

כאמור, הקבוצה הרומנית לא ויתרה והגישה ערעור והיא עשויה לדרוש את שכרו השנתי העומד על 250 אלף יורו. אחת הסיבות לפיהן פלאניץ' הסכים לחתום בישראל למרות שהחזיק בהצעות נוספות, הייתה העובדה כי חיפה הסכימה לשלם את הפיצוי. במועדון מהכרמל מעריכים כי אם יוחלי על פיצוי כלשהו הוא יהיה בגובה 200 אלף יורו. בכל מקרה, ההחלטה הסופית צפויה להתקבל בחודש הקרוב. "פלאניץ' הוכיח כי שחקן ברמתו שווה הרבה יותר" הודו במועדון הירוק.

בנושא אחר, מכבי חיפה הודיעה כי צ'רון שרי, שזומן לסגל נבחרת סורינאם, ימריא מחר מישראל לקראת שני המשחקים במוקדמות מונדיאל 2022, נגד איי קיימן (25 במרץ) וארובה (28 במרץ).

בוגדן פלאניץ', יעקב שחר | מכבי חיפה, רשמי
עוד באותו נושא: בוגדן פלאניץ', ברק בכר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי