פרסום ראשון: פערים בין מכבי ת"א לדור פרץ, שמנהל שיחות עם ורדר ברמן

האלופה מוכנה לשלם לקשר כ-420 אלף יורו לעונה בחוזה לארבע שנים, אולם השחקן ונציגיו דורשים כ-15% יותר. "טלפון אחד מקנדה יכול לסגור את הסיפור", אמרו בסביבתו. במקביל, הקבוצה הגרמנית נכנסה לתמונה

(גודל טקסט)

עתידו של דור פרץ על הפרק. המגעים בין מכבי תל אביב לנציגיו של השחקן נמשכים ולספורט1 נודע היום (שני) כי האלופה מוכנה לשלם לקשר המוביל שלה כ-420 אלף יורו לעונה בחוזה לארבע שנים. בין הצדדים קיימים פערים, כאשר השחקן ונציגיו דורשים כ-15% יותר מהסכום שהוצע.

במקביל נודע כי ורדר ברמן רוצה לצרף את פרץ ובין הצדדים נערכו לאחרונה מספר שיחות ראשונות שבמהלכן כבר עלה בין השאר גם הנושא הכספי. כידוע, קשר נבחרת ישראל יסיים בקיץ את חוזהו במכבי ת"א ויוכל להצטרף לשורות הקבוצה של המאמן פלוריאן קוהפלדט ללא תמורה.

"נציגים של ברמן עקבו אחרי דור וצפויים להמשיך את המעקב במשחקי הנבחרת בפתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל", אישרו היום בסביבת השחקן. אבל מסתבר שברמן לא לבד. לספורט1 נודע כי פרץ מחוזר גם על ידי מספר קבוצות אנגליות, כשבשבועות האחרונים השחקן ונציגיו דחו התעניינות מקבוצות בבלגיה, רוסיה ויוון – יעדים שכרגע אינם נמצאים על הפרק מבחינת הקשר.

דור פרץ חוגג עם שחקני מכבי ת"א | אריאל שלום

"דור ילד גדול, הכדור בידיים שלו והוא יצטרך להחליט היכן הוא רוצה לשחק בעונה הבאה", הודו בסביבתו והעבירו את הכדור לבעלים מיטש גולדהאר. "מכבי ת"א כבר שילמה בעבר 500 אלף יורו לשחקן שעמד לסיים חוזה, כך שטלפון אחד מקנדה יכול לסגור את כל הסיפור", הוסיפו.

כידוע, פרץ הפך העונה לבורג המרכזי ביותר במכונה של מכבי תל אביב. הקשר הבקיע שמונה שערים והוסיף לא פחות משבעה בישולים, כשלדעת רבים הוא נחשב כיום לשחקן הטוב בישראל.

דור פרץ | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי