בהפועל ת"א דרוכים: "כל מעידה תסבך אותנו". שביעות רצון מההגנה

בחודרוב יודעים שעל אף ה-1:1 בדרבי, המצב בטבלה עדיין קשה. בקבוצה ממתינים לשובו של גוטליב הפצוע אך מרוצים מהשילוב בין קולו (זומן לסגל נבחרת דרום אפריקה) לאבו עביד. דוידה ישוב ל-11 נגד חדרה בפלייאוף

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

על אף התחושות הטובות אחרי ה-1:1 נגד מכבי תל אביב בדרבי, הרי שהפועל תל אביב סיימה את העונה הסדירה במקום ה-12 במרחק ארבע נקודות בלבד מהקו האדום. הניצחונות של בני סכנין והפועל חדרה בטח לא שיפרו את מצבה. מתוך שבעת משחקי הפלייאוף התחתון, לאדומים יש שלושה משחקי בית וארבעה משחקי חוץ, אחד מהם נגד בני יהודה שיתקיים גם הוא בבלומפילד כמובן. האדומים יחלו את הפלייאוף התחתון במשחק חוץ נגד הפועל חדרה ויסיימו את העונה במשחק בית נגד בית"ר ירושלים.

בקבוצה ממשיכים על שגרת האימונים בצל פגרת הנבחרות והזמן הנוכחי ישמש להחלמה עבור הבלם אדי גוטליב הסובל מדלקת במפשעה והחמיץ משחקים רבים העונה. בקבוצה ממתינים לגוטליב על אף שמרוצים מהשילוב במרכז ההגנה בין איאד אבו עביד לסיאנדה קולו שהצטיינו שניהם בדרבי. קולו אף זומן לסגל נבחרת דרום אפריקה במוקדמות המונדיאל.

"אנחנו מאוד מפוקסים, לא מורידים את הרגל מהגז ויודעים כי כל מעידה תגרום לנו להסתבך חזק מאוד בקרבות הירידה", אמרו במתחם חודרוב. הקשר אושר דוידה שנעדר מהדרבי בשל כרטיסים צהובים, צפוי לשוב להרכב נגד הפועל חדרה. לרשותו של ניר קלינגר יעמוד גם החלוץ רועי זקרי שהתאושש מפציעה בשרירי הבטן ושב לאימונים וכבר ישב על הספסל בדרבי.

אושר דוידה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי