יונתן כהן ישוב להרכב בפלייאוף, מכבי ת"א תציע לו חוזה משודרג

כוכב האלופה חזר לאימונים ואמור לפתוח ב-11 של ואן לוון כבר נגד הפועל ב"ש, במקביל נודע כי הצהובים מוכנים לפתוח את חוזהו. ניסיון להכשיר גם את גלזר, ג'ראלדש וקארצב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נאלצה להסתדר בשבועות האחרונים ללא מספר משחקניה המרכזיים ועד הדרבי במחזור סיום העונה הסדירה גם עשתה זאת בהצלחה יתרה, אבל דווקא מול היריבה העירונית הפועל תל אביב היא נעצרה אחרי 10 ניצחונות רצופים בליגה, ירדה בחזרה למקום השני וכעת תצטרך שוב לרדוף אחרי מכבי חיפה.

בקבוצה מנצלים את פגרת הנבחרות כדי לאפשר לשחקנים להתרענן ובעיקר כדי להאיץ את חזרת הפצועים כבר למשחק פתיחת הפלייאוף העליון נגד הפועל באר שבע באצטדיון בלומפילד, שמיד אחריו ייערך "משחק העונה" בסמי עופר נגד מכבי חיפה.

השחקן אליו נשואות העיניים הוא יונתן כהן, אשר החמיץ עד עכשיו עשרה משחקים בשל הפציעה בשריר ארבע הראשי. במכבי תל אביב מספרים שלאחרונה כהן מתאמן באופן מלא ומוכיח כי החלים לחלוטין מהפציעה, כך שהוא למעשה מוכן לשוב היישר להרכב. בסביבת השחקנים סבורים כי התקפת מכבי תל אביב ללא יונתן כהן על הדשא היא כמו קבוצה שונה לחלוטין ומספרים שעם כהן בהרכב כל משחק ההתקפה חד יותר, איכותי יותר ומאיים יותר בזכות התיאום המצוין שלו עם דור פרץ ואייל גולסה.

יונתן כהן | אריאל שלום

במכבי תל אביב תולים תקוות רבות בכהן לא רק בהמשך העונה, אלא גם בשנים הבאות ובימים אלו מתנהלות שיחות מול נציגיו על הארכת חוזהו. כהן אמנם חתום במכבי תל אביב עד 2024, אולם בקבוצה מציעים לו שדרוג כספי כהוקרה על יכולתו ומקווים שבתמורה הוא יסכים להארכת חוזהו לפחות בעוד עונה או שתיים מעבר. כמו עם כל שחקן אחר, במכבי תל אביב גם טוענים כי לא יעמדו בדרכו לצאת לחו"ל אם תגיע הצעה שתשרת את רצון כל הצדדים.

כהן כאמור צפוי לשוב להרכב מכבי תל אביב כבר במשחק מול הפועל באר שבע ולצדו מקווים שגם דן גלזר ואנדרה ג'ראלידש יפתחו, בעוד עדן קארצב צפוי לשוב לסגל ולשבת על הספסל. במועדון גם מקווים להצלחת נבחרת ישראל ובהם הנציגים איתן טיבי, דור פרץ, אייל גולסה ומאור קנדיל, אולם מקווים שתתבצע על ידי וילי רוטנשטיינר רוטציה שתמנע מהם עומסים כבדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי