שחקנים בכפ"ס: "פיטרו את אלישע לוי ולא חשבו על מחליף"

יצחק שום | אריאל שלום

הירוקים עדיין ללא מאמן חדש ובקבוצה העבירו ביקורת על יצחק ועידן שום: "לא נעשתה מחשבה". מועמדותם של שביט וצרפתי ירדה מהפרק בשלב זה, גם אופציית אביטן פחות רלוונטית

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

ארבעה ימים חלפו מאז פיטוריו של אלישע לוי מהפועל כפר סבא ובמועדון מהשרון עדיין שוברים את הראש בנוגע למחליף אפשרי. מי שמעביר את האימונים בינתיים הוא עוזר המאמן רביד גזל, שכבר עשה זאת לאחר פיטוריו של עמיר תורג'מן.

מועמדותו של ניסו אביטן כבר פחות רלוונטית הבוקר, כאשר גם שמות כמו אלדד שביט (מאמן הפועל רעננה) וגיא צרפתי (עוזר מאמן מכבי חיפה) לא על הפרק בשלב זה כשיצחק ועידן שום מקווים למנות מאמן עוד לפני החג. "פיטרו את אלישע, אבל בלי לחשוב הלאה על מחליף. אז פעולה אחת התבצעה, אבל מה עם מחשבה על השנייה?" ביקרו שחקנים.

במהלך השבוע האחרון, לוי, ששומר על שתיקה וסירב להתראיין מפאת כבוד המועדון, הבהיר לאנשים הקרובים אליו כי הוא מבחינתו לא היה מתפטר. "לא הייתי מרים ידיים בחיים, הייתי נשאר עם הקבוצה גם בליגה הלאומית אם היה צריך. לא באתי לחצי עונה. הייתה לנו מכת פציעות וניסיתי לשמור את הקבוצה כמה שיותר קרוב אליי".

אלישע לוי. היה ממשיך גם בלאומית אם זה היה תלוי בו | לירון מולדובן

בינתיים, בקבוצה מאמינים כי איתמר ישראלי ועומר דנינו, כמו גם הקפטן עומר פדידה, יהיו כשירים למשחק הראשון בפלייאוף התחתון בעוד קצת יותר משבוע. בנוגע לטל מכלוף, הסיכויים לכך יותר נמוכים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי