גרופר תחת מעקב של רוטנשטיינר, עתידו של גוטליב יוכרע בפלייאוף

לספורט1 נודע שהקשר שהוסב למגן נמצא ברשימות של מאמן נבחרת ישראל, הבלם התאושש מפציעה וצפוי להתנהל מולו מו"מ לקראת תום העונה. וגם: הפועל תל אביב עשויה לפתוח את החוזה עם בן ביטון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מאוד מעודדת מתוצאותיה בחודשיים האחרונים, רצף משחקים ללא הפסד שכלל גם שער ראשון בדרבי נגד מכבי תל אביב אחרי כשנתיים, אבל הקבוצה עוד רחוקה מלהבטיח רשמית הישארות בליגת העל. שבעה משחקים נותרו לקבוצה בפלייאוף התחתון ובמקביל היא גם חזק בתמונה בגביע המדינה לאור ההגרלה שזימנה לה את הפועל כפר שלם מהליגה הלאומית, אבל המאמן ניר קלינגר וראשי המועדון כבר עובדים על בניית הסגל לעונה הבאה.

קלינגר ואנשיו בצוות המקצועי עוקבים בעיר אחר מצבה של חוליית ההגנה, גם לאור העובדה שאדי גוטליב שהגיע בתור המנהיג החדש/ישן מבלה בעיקר ביציע בשבועות האחרונים. את גוטליב החזירו למדים האדומים ניר קלינגר ומשה סיני בחוזה לעונה אחת, כזה שהפך אותו לאחד מבעלי השכר הגבוהים במועדון, אלא שלקבוצה אין אופציה להאריך את ההתקשרות אוטומטית. כעת מאמינים בקבוצה שגוטליב התגבר על הדלקת בשריר המפשעה ונראה שהוא ישוב לשחק כבר נגד הפועל חדרה עם חזרת הליגה מפגרת הנבחרות.

לכן, מו"מ עם גוטליב על חוזה חדש ייפתח רק לקראת תום העונה בהתאם למצב הקבוצה וליכולתו בשבועות הקרובים. מי שבוודאות ימשיך בעונה הבאה הוא סיאנדה קולו הדרום אפריקאי, שבקבוצה מרוצים ממנו מאוד. גם איאד אבו עביד נמצא תחת חוזה ויש סיפוק רב מיכולתו מאז המעבר מעמדת המגן הימני למרכז ההגנה, מהלך שהתאפשר בזכות צירוף בן ביטון שחתם בינואר לשנתיים וחצי ובכל זאת עשוי לחתום על חוזה משודרג שגם יאריך את שהותו בקבוצה.

גוטליב וקלינגר. בקרוב צפוי להיפתח מו"מ | אריאל שלום

יהיה מעניין לראות כיצד יחליטו בהפועל ת"א לנהוג עם רז שלמה, הבלם הצעיר שהפך לשחקן שעולה מהספסל בעת הצורך. שלמה היה לא מכבר בסגל נבחרת ישראל, אף היה מבוקש בחלון ההעברות האחרון אצל מכבי תל אביב ולו חוזה לשתי עונות נוספות במתחם חודורוב. עם זאת, עדיין לא ברור אם ימשיך בקבוצה וזאת גם בהתאם לאפשרות שמכבי ת"א תגיש עליו הצעה נוספת אחרי שניסיון שלה לרכוש אותו תמורת כ-800 אלף יורו נדחה על ידי המועדון.

השחקן המתקדם והמשתפר בהגנה הוא המגן השמאלי דני גרופר, אשר הגיע על ידי המאמן ניסו אביטן מהפועל עפולה לעמדת הקשר. גרופר מוצב בקביעות על ידי קלינגר כמגן שמאלי התקפי ולמעשה תפס את מקומו של דורון ליידנר הצעיר. לספורט1 נודע שהמאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר עוקב אחר השניים ובהחלט ייתכן שגרופר יזומן בעתיד.

שחקני ההגנה של הפועל ת"א. שיפור ניכר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי