עם ג'ראלדש וקארצב בהרכב: 0:3 למכבי ת"א על הפועל כפ"ס

עדן קארצב | מכבי תל אביב

שני הפצועים פתחו ב-11 של ואן לוון במשחק בלוויטה, אדוארגו גררו, ניק בלקמן ואוסקר גלוך בן ה-16 כבשו. יונתן כהן ודן גלזר לא שותפו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצלה את פגרת הנבחרות למשחק הכנה ולא התקשתה להביס הבוקר (חמישי) 0:3 את הפועל כפר סבא, המדורגת לפני אחרונה בטבלת ליגת העל שעודנה עדיין בלי מאמן מאז פיטורי אלישע לוי.

המשחק נערך באצטדיון לויטה בכפר סבא ובמהלכו סגנית המוליכה והאלופה שיתפה לא מעט שחקנים צעירים, אבל גם את הפצועים עדן קארצב ואנדרה ג'ראלדש שאף פתחו בהרכב – לעומתם, דן גלזר ויונתן כהן טרם שבו לסגל.

כבר בדקה הרביעית כמעט נכבש השער הראשון כשכדור רוחב של חוזז מצא את אדוארדו גררו בתוך הרחבה, אבל הבעיטה שלו חלפה סנטימטרים מעל המשקוף. הקבוצה של ואן לוון הציגה משחק שוטף עם לא מעט הזדמנויות גם בהמשך, שתיים מהם של דן ביטון וגררו (למשקוף), שבעטו ממצבים קורצים, אבל לא מצאו את הרשת.

איילון אלמוג | מכבי תל אביב

שלוש דקות לפני ההפסקה הצהובים תירגמו את היתרון במגרש לשער, כאשר חוזז שוב העביר רוחב, שכטר פתח רגליים והשאיר לביטון, שמצא את גררו והחלוץ הפנמי ירה מתוך הרחבה פנימה. גם במחצית השנייה מכבי ת"א שלטה ויצרה לא מעט איומים על השער של כפר סבא ובדקה ה-64 כבשה את השני, כשהפעם זה החל עם צ'יפ של אנריק סבוריט לעבר איילון אלמוג, שהגביה בשמאל לעבר ניק בלקמן והחלוץ נגח לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2 למכבי ת"א.

בדקות הסיום ואן לוון העניק הזדמנות לשחקנים צעירים נוספים להוכיח את עצמם ובדקה ה-88 דור תורג'מן, שנכנס כמחליף, הוכשל ברחבה ואוסקר גלוך – שחקן נערים א' שבחודש הבא יחגוג את יום הולדתו ה-17 והשבוע חתם על חוזה מקצועני ראשון – קבע 0:3 בסיום.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, אנדרה ג'ראלדש (איתי בן חמו 45'), מתן בלטקסה (דור תורג'מן 73), שרן ייני (עילאי תומר 65'), אופיר דוידזאדה (שחר רוזן 73'), עדן קארצב (אנריק סבוריט 30'), רותם יצקר (נובאטוס דיסמאס מירושי 45'), דן ביטון (אוסקר גלוך 45'), מתן חוזז (אילון אלמוג 45'), אדוארדו גררו (אורי הלוי 65'), איתי שכטר (ניק בלקמן 45').

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי