פרסום ראשון: בית"ר ומכבי פ"ת בדקו אפשרות לצרף את מרמנטיני

יעזוב אחרי עונה אחת? לספורט1 נודע כי שני המועדונים גיששו לגבי הברזילאי המלהיב של הפועל חדרה, שהודיעה כי לא תדון בעתידם של שחקני הקבוצה עד שתשלים באופן רשמי את הישארותה בליגת העל

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לספורט1 נודע היום (שישי) כי בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקווה גיששו עם הפועל חדרה לגבי צירופו של גוסטבו מרמנטיני. במועדון מהשרון אישרו את ההתעניינות בשחקן ההתקפה, אך ציינו כי לא ידונו בעתידו של השחקן עד שהקבוצה תבטיח באופן רשמי את הישארותה בליגת העל.

בינואר האחרון זיהו בחדרה את השיפור ביכולתו של מרמנטיני ומיהרו להאריך את האופציה שהייתה בחוזהו והחתימו אותו לעונה נוספת. הברזילאי שהצטרף הקיץ מאלשקראירבאן הארמנית, במדיה כיכב אשתקד עם מעורבות ישירה ב-19 גולים, הבקיע עד כה העונה ארבעה שערים והוסיף חמישה בישולים, לצד לא מעט רגעי קסם שלא רואים הרבה בליגת העל.

בין השאר בזכות יכולתו הגבוהה של מרמנטיני, חדרה נמצאת בתנופה אדירה והשיגה 14 נקודות בששת המחזורים האחרונים. מאז מינויו של מנחם קורצקי, הקבוצה שינתה את פניה ב-180 מעלות והפער בינה לבין הקו האדום עומד כבר על תשע נקודות, כשנותרו עוד שבעה מחזורים.

במועדון רוצים לשמור על השחקנים ממוקדים ככל ניתן, כשמטרה היא להבטיח הישארות במחזורים הראשונים של הפלייאוף התחתון. בינתיים, חדרה ערכה הרמת כוסית לקראת חג הפסח ובמהלכה שוחח היועץ המקצועי אורן גולן עם השחקנים ואמר: "אנחנו מרוצים מאוד מהתקופה האחרונה, אבל על העונה אנחנו נדבר רק אחרי שנבטיח את ההישארות".

גוסטבו מרמנטיני | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי