רוקאביצה ממתין ל"הצעה שתטרוף את הקלפים"

מלך שערי הליגה יסיים בקיץ את חוזהו ובמכבי חיפה ממתינים להחלטתו, כאשר לא מן הנמנע כי תוגש לו הצעה לשנתיים עם אופציית יציאה לחו"ל: "אנחנו לא נמנע ממנו להשתדרג כלכלית", הבהירו במועדון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תשוב ביום שני לאימונים לקראת משחק פתיחת הפלייאוף העליון בסמי עופר בשבת הבאה מול מכבי פתח תקווה (19:50, ישיר בספורט1). כזכור, הקבוצות נפגשו פעמיים החודש, כשבליגה המלאבסים היממו עם 0:2 ואילו בגביע המדינה הירוקים ניצחו 1:2 והעפילו לרבע הגמר.

בצוות המקצועי של מכבי חיפה החליטו להעניק לשחקנים מספר ימי מנוחה לקראת לוח הזמנים העמוס שמצפה לקבוצה לאחר פגרת הנבחרות. "אנחנו רוצים לחלק עומסים על מנת שכולם יגיעו רעננים", הסבירו. בתוך כך, בכרמל הביעו שביעות רצון מכך ששלושה נציגים שלהם שותפו בהפסד ישראל לדנמרק, כאשר סאן מנחם פתח בהרכב ואילו נטע לביא ודולב חזיזה עלו מהספסל.

במכבי חיפה מנסים להכשיר את הפצועים לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה ונראה כי המגן הימני ארנסט מאבוקה יתאושש בזמן ויהיה כשיר. לעומתו, טאלב טוואטחה סובל מקרע במפשעה ובמועדון לא מתכוונים "לזרז" את המגן השמאלי, שככל הנראה ייעדר בתקופה הקרובה.

ומה בנוגע לעתידו של ניקיטה רוקאביצה? במועדון עדיין ממתינים להחלטת השחקן, שכידוע יסיים את חוזהו בתום העונה. נציגיו של מלך שערי ליגת העל בוחנים עבורו אופציות במזרח הרחוק, אך נכון לרגע זה החלוץ אינו מחזיק בהצעה קונקרטית ולא מן הנמנע שבמכבי חיפה יציעו לו לחתום על חוזה חדש לשנתיים עם אופציית יציאה לחו"ל. "כולם במועדון רוצים שניקי יישאר וככל שידוע לנו הוא לא רוצה לעזוב, אלא אם תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה ותטרוף את הקלפים. גם הוא יודע שמכבי חיפה לא מונעת משחקנים להתקדם, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בשחקן שיחגוג בקרוב 34 וזה ככל הנראה יהיה חוזהו האחרון בקריירה", אמרו במועדון.

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי