רוני לוי ימנה עוזר מאמן חדש בקיץ. שאבו עשוי להגיע

בהפועל באר שבע החליטו: מליקסון יתמקד בנוער, ברדה ברכש: "לקראת הקיץ נקבל החלטות". שמו של העוזר לשעבר עלה. נמשכים המגעים עם שחקנים שמסיימים חוזה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מאמן הפועל באר שבע, רוני לוי, החליט למנות עוזר מאמן אחר בקיץ. העובדה שמאור מליקסון מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער ואליניב ברדה ישמש כמנהל מקצועי, גרמה למאמן להבין שעליו להביא איש משלו שיתמקד בסיוע לקבוצה הבוגרת.

ברדה ימשיך להיות מעורב בקבוצה הבוגרת, אבל יתמקד בניהול מקצועי ולא באימון ויסייע מבחוץ, בין היתר בהדרכת השחקנים הצעירים וכצינור המקשר בינם לבין ההנהלה והצוות. אחד השמות שעלו הוא של חיים שאבו, שהיה עוזרו בבית"ר ומוערך מאוד על ידו. גם רונן גבאי שימש בעבר כעוזרו של לוי. "לקראת הקיץ נקבל החלטות בעניין הזה", אישרו בבאר שבע.

אחרי יומיים חופש, הקבוצה תשוב להתאמן היום (שני) אחר הצהריים, אז היא למעשה תחל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מכבי תל אביב – כידוע, ב"ש במרחק שש נקודות מהמקום השלישי המוביל לאירופה. בסוף השבוע נערך משחק אימון פנימי ובמהלכו לוי בחר לערבב בין השחקנים, אך זה הסתיים ב-4:5 צמוד.

בימים הקרובים יימשכו המגעים עם שחקנים לעונה הבאה. כפי שפרסמנו כאן, אופיר מרציאנו קיבל פניה באמצעות סוכנו ונמשך המו"מ עם אוהד לויטה וסינטיהו סלליך, שכרגע ישנם פערים איתו. לגבי אנתוני וארן, לשחקן ניתנה אפשרות להישאר רק אם יפנים שיהפוך להיות שחקן רוטציה בעונה הבאה. שון גולדברג יעזוב את הקבוצה ולוי וברדה ינסו לצרף שחקן ישראלי במקומו.

רוני לוי, חיים שאבו
ישתפו פעולה גם בב"ש? שאבו ולוי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי