אדי גוטליב חזר לאימונים ויהיה כשיר למשחק נגד הפועל חדרה

חדשות גדולות להפועל ת"א לפני פתיחת הפלייאוף התחתון: הבלם שסבל מפציעה במפשעה ורשם רק תשע הופעות העונה, התאושש ואמור לפתוח. גם בן ביטון החלים ולרשות קלינגר צפוי לעמוד סגל מלא

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עם כל הכבוד לפגרת הנבחרות, בהפועל תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת פתיחת הפלייאוף התחתון, כשביום שבת תתארח אצל הפועל חדרה במחזור ה-27 בליגת העל (17:00, שידור ישיר בספורט1). האדומים קיבלו היום (שני) בשורות גדולות כאשר הבלם אדי גוטליב שסבל מדלקת במפשעה – חזר לאימונים וצפוי להיות זמין למשחק.

גוטליב, שחזר בקיץ לחודרוב כדי למלא את החלל שהותיר הקפטן אוראל דגני, שותף העונה בתשעה משחקי ליגה בלבד ולא שיחק בחמשת משחקי הליגה האחרונים, מאז ה-0:0 נגד בני יהודה ב-15 בפברואר. הבלם מחזיק באחד מהחוזים הגבוהים בקבוצה וחתום רק עד תום העונה הנוכחית. לאחר שיחזור לשחק באופן רציף הוא צפוי לקבל הצעה לעונה נוספת.

הסגל של ניר קלינגר מתמלא וגם שאר הפצועים התאוששו לחלוטין. מדובר במגן בן ביטון שסבל מפריקת כתף וחסרונו הורגש, החלוץ שלומי אזולאי והקשר אופק ביטון כשהשניים האחרונים שיחקו בדרבי נגד מכבי תל אביב על אף הפציעות. נזכיר כי הקשר אושר דוידה שריצה עונש השעיה בדרבי יחזור אף הוא לסגל. האדומים מבינים כי מדובר במשחק לא פשוט נגד יריבה שמדורגת מעליהם בטבלה. בסיבוב השני האדומים חילצו נקודה עמוק בתוספת הזמן כשהבלם רז שלמה השווה ל-1:1.

בן ביטון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי