פשיץ' נגד רונאלדו: "לא התנצל כשכבש שערים לא חוקיים"

אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

חלוץ מכבי תל אביב התראיין בסרביה ויצא נגד הפנומן, שזעם לאחר שנפסל לו שער חוקי במדי פורטוגל נגד הסרבים. וגם: כיצד הוא הציג את החיים בישראל בצל מבצע החיסונים?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות, אלכסנדר פשיץ' חזר אל כר הדשא לאחר שהחלים מנגיף הקורונה ופספס ארבעה משחקי ליגה. חלוץ מכבי תל אביב נכנס כמחליף ב-1:1 מול הפועל תל אביב בדקה ה-55 והספיק גם לקבל כרטיס אדום בדקה ה-90, TAR יגרום לו להחמיץ את המשחק מול הפועל באר שבע בפתיחת הפלייאוף העליון.

בינתיים, פשיץ' התראיין היום (שני) בסרביה, מולדתו, התייחס למבצע החיסונים בישראל ואף יצא נגד כריסטיאנו רונאלדו. כזכור, כוכב יובנטוס זעם בשבת האחרונה, זרק את סרט הקפטן של נבחרת פורטוגל וירד כועס מהדשא, זאת לאחר ששער חוקי שלו נפסל בדקה ה-94 מול סרביה ב-2:2 במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022.

"רונאלדו כבש כמה שערים לא חוקיים ולא התנצל על זה", אמר פשיץ'. "הוא לא התנצל בפני אף אחד כשזכה שלוש פעמים בליגת האלופות, הוא לא יכול רק עכשיו לכעוס. אני עוקב אחרי נבחרת סרביה באופן קבוע וזה נראה טוב, צריך להמשיך ככה".

כריסטיאנו רונאלדו זועם | Srdjan Stevanovic/Getty Images

על החיים בישראל: "אני היחיד בקבוצה שלא קיבל חיסון. נדבקתי בקורונה ואז נאלצתי להיכנס לבידוד. המשפחה שלי גם נדבקו בגלל שהם היו לצדי. הבן שלי בן השנתיים וחצי נדבק גם הוא, ולמזלי היה לו חום רק יום אחד. כולנו בריאים עכשיו, זה הכי חשוב".


"החיים בישראל חזרו לשגרה, אבל הם עדיין לא קרובים למה שהיה לפני הקורונה", סיפר פשיץ' לתקשורת הסרבית. "60-70% מהאוכלוסייה התחסנה, וכל בתי הקפה, המסעדות והקניונים נפתחו. הכל עובד כרגיל. מי שמתחסן מקבל תעודה ויכול להיכנס איתה למקומות, אחרים לא יכולים להיכנס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי