שערורייה: שער ניצחון חוקי של רונאלדו נפסל בדקה ה-94

שניות ספורות לפני השריקה האחרונה ב-2:2 נגד סרביה, הפורטוגלי הקדים את השוער היריב ובעט כדור שעבר את הקו, אך צוות השיפוט טען כי הוא לא עבר במלוא היקפו. בתגובה, הכוכב ירד מהמגרש בזעם והשליך את סרט הקפטן

(גודל טקסט)

פורטוגל איבדה הערב (שבת) יתרון כפול נגד סרביה וסיימה ב-2:2 מאכזב, אך בדקה האחרונה של המשחק נרשם אירוע דרמטי ביותר, אשר הסתיים בשערוריה גדולה עוד יותר – כריסטיאנו רונאלדו כבש שער ניצחון בדקה האחרונה של תוספת הזמן, אך צוות השיפוט לא ראה שהכדור עבר את הקו ולא אישר את הגול.

צפו באירוע

עד הדקה ה-94, לרונאלדו היה משחק פושר ביותר. אך שניות ספורות לפני השריקה האחרונה, כדור ארוך של ננו מנדס לעבר רונאלדו הגיע ליעד, החלוץ הקדים את השוער מרקו דמיטרוביץ' ובנגיעה אחת גלגל את הכדור לעבר השער, סטפן מיטרוביץ' גלש לכדור והרחיק אותו מהקו, אך רונאלדו ראה היטב שהכדור עבר במלוא היקפו וכבר רץ לחגוג את שער הניצחון הדרמטי.

בפועל, שופט המשחק דני מאקיילה, מהשופטים הבכירים באירופה, לא אישר את השער וגרם לרונאלדו לזעום ולצרוח ללא הפסקה. לאחר מכן, CR7 גם הפסיק לשחק, ירד מהמגרש וזרק את סרט הקפטן שלו לדשא כשהוא עצבני מאוד. כזכור, במשחקי מוקדמות המונדיאל אין מערכת VAR ולכן לא הייתה אפשרות לתקן את הטעות של צוות השיפוט.

התגובה של רונאלדו והשלכת סרט הקפטן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי