רוני לוי: "אפשר להגיע למקום השלישי". בריירו חזר במפתיע

מאמן הפועל באר שבע ערך אסיפה ראשונה מאז המשחק האחרון והציב מטרה לשחקנים: "צריך לנצח את מכבי ת"א בחוץ". הקשר נטל חלק באימון ולא סיים את העונה כפי שחשבו, גם גולדברג התאמן

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

רוני לוי הצליח ממש ברגע האחרון לפלס את הדרך לפלייאוף העליון עבור הפועל באר שבע, שניצחה במחזור הסיום של העונה הסדירה את בני יהודה. המאמן ערך אתמול (שני) אסיפת שחקנים בה דיבר על המטרות הבאות של הקבוצה. לוי הסביר לשחקנים כי אחרי שהשיגו את המטרה הראשונה – הגעה לפלייאוף, כעת ניתן לחשוב על המטרות הבאות. זאת הייתה האסיפה הראשונה שערך מאז המשחק האחרון. "אני באמת מאמין שאפשר להגיע למקום השלישי ולאירופה", אמר לוי לשחקנים. "צריך לנצח את מכבי תל אביב בחוץ ואז יהיה לנו יותר קל להגיע לשם".

ההפתעה באימון הגיעה מכיוונם של שון גולדברג ומראינו בריירו, שחזרו להתאמן. לגבי גולדברג, הוא אמנם ערך אימון מלא אך החזרה שלו תהיה הדרגתית. באשר בריירו, כפי שנכתב כאן בשבוע שעבר, מדובר בהפתעה גדולה עבור לוי שהתבשר כי השחקן גמר את העונה וכעת הוא יוכל להיות חלק מהסגל כבר במהלך הפלייאוף העליון. לא ברור האם זה יקרה במשחק הקרוב, אך במועדון אישרו אתמול כי "הוא יחזור לפני סיום העונה, אולי אפילו הרבה יותר מהר ממה שכולם חושבים".

המנכ"ל אסי רחמים לקח צעד אחורה בנוגע להכנות לעונה הבאה וכעת רוני לוי ואליניב ברדה עורכים את ההכנות בעצמם. לוי עדיין לא הגיש רשימת שמות, אך הכיוון כרגע הוא החתמת דור מיכה ושוער נבחרת ישראל אופיר מרציאנו. לגבי מרסלו מלי, במועדון יתנו לו עוד הזדמנות עד תום העונה והמאמן יקבל החלטה בקרוב. ג'ונתן אגודלו ישוחרר ובשלב זה הנטייה היא להשאיר את מיגל ויטור, בריירו, ז'וסואה ואלטון אקולטסה. לואי טאהא צפוי לחתום לעונה נוספת.

במועדון אישרו את הפרסום בספורט1 אתמול בנוגע לכוונת רוני לוי לצוות עוזר מאמן חדש. חיים שאבו מועמד מוביל לתפקיד.

רוני לוי. סימן מטרה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי