חבשי מכוון לחו"ל בקיץ. שרי יחזור לאימונים ביממה הקרובה

עאיד חבשי | מאור אלקסלסי

בלם מכבי חיפה יבחן את האופציות העומדות בפניו בסיום העונה ונמצא בתמונת ההרכב למכבי פ"ת בשבת (19:45, ספורט1). במועדון טוענים שנושא טוואטחה יעלה על הפרק רק בקיץ: "מתעסקים רק במאבק האליפות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה להתכונן למשחק פתיחת הפלייאוף העליון מול מכבי פתח תקווה ביום שבת (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1), כל זאת בתקווה שהפגרה תפגע יותר מדי בקבוצה. ההכנות לא כל כך אידיאליות בעקבות היעדרותם של שחקני מפתח כמו סאן מנחם, עופרי ארד, נטע לביא, דולב חזיזה ומוחמד אבו פאני, שנמצאים עם נבחרת ישראל.

החמישה יתאמנו עם חבריהם רק באימון המסכם לקראת המשחק ביום שישי. מי שיחזור לאימונים ביממה הקרובה הוא צ'רון שרי, שישוב בקרוב לישראל אחרי ששיחק עם נבחרת סורינאם מול ארובה. במכבי חיפה מקווים שכולם יחזרו כשירים ורעננים ושהעומס לא ישפיע עליהם, ובעיקר על סאן מנחם, שפתח מול דנמרק וסקוטלנד וצפוי לפתוח גם מחר (רביעי) מול מולדובה.

מנחם אמור לעלות בהרכב הירוקים בשבת מול מכבי פ"ת, זאת בזמן שטאלב טוואטחה ממשיך בהליך השיקום שלו מהקרע במפשעה, בעקבותיו נגרע מסגל נבחרת ישראל. גורמים במכבי חיפה התייחסו לפרסום אתמול בספורט1, לפיו המגן השמאלי עשוי לעזוב את הקבוצה בסוף העונה וטוענים כי הנושא לא עלה על שולחן הדיונים, ואם וכאשר יקרה, ההחלטה תתקבל רק בסיום העונה.

טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

בכרמל לא מעוניינים לעסוק כרגע בעונה הבאה ולהתמקד במאבק באליפות. "המטרה שלנו להחזיר את האליפות למכבי חיפה ורק בזה אנחנו עוסקים", אמר גורם בקבוצה. מלבד טוואטחה, גם עתידם של שחקנים נוספים כמו ארנסט מאבוקה, יאניק וילדסחוט ועאיד חבשי יוכרע בסוף העונה.

חבשי אמנם מחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות במכבי חיפה, אך לא מצליח להשתלב בהרכב כאשר עופרי ארד הפך לבלם המוביל לצד בוגדן פלאניץ'. בסביבת חבשי ציינו שהוא ימתין עם החלטתו עד הקיץ, יבחן את כל האפשרויות ואף ינסה למצות את האופציות בחו"ל. הוא נמצא בתמונת ההרכב לשבת מכיוון שפלאניץ' מורחק בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים ומתחרה עם רמי גרשון על מקום ב-11.

עופרי ארד | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי