פרסום ראשון: טאלב טוואטחה עשוי לעזוב את מכבי חיפה

אחרי ארבע שנים באירופה, המגן חזר בתחילת העונה לכרמל וקיווה להפוך לשחקן הרכב משמעותי, אבל לספורט1 נודע שהוא לא מרוצה ממעמדו ולא מן הנמנע שהצדדים ייפרדו. הפועל באר שבע בעקבותיו

(גודל טקסט)

מגן מכבי חיפה, טאלב טוואטחה, עשוי לעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב. טוואטחה, שרק חזר לכרמל בתחילת העונה אחרי שלוש שנים באיינטרכט פרנקפורט ועונה בלודוגורץ הבולגרית, ממנה חזר ארצה, מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, אך לא זוכה למספיק דקות מבחינתו על ידי ברק בכר ואם המצב הנוכחי יימשך, הצדדים עשויים להודיע על פרידה.

לספורט1 נודע שאחת הקבוצות שממתינות להתפתחויות בעניינו היא הפועל באר שבע, שכבר החליטה להיפרד משון גולדברג בתום העונה וזקוקה לשחקן בעמדה. טוואטחה שותף העונה ב-14 משחקי ליגה, אך פתח בהרכב רק בחמישה מהם ובאף אחד מהמשחקים לא השלים 90 דקות. המשחק היחיד בו שותף כמעט לכל אורך 90 הדקות היה נגד מכבי ת"א במחזור הרביעי שנערך בנובמבר, אז הוחלף בדקה ה-88 על ידי סאן מנחם.

טוואטחה לא נכלל בסגל מכבי חיפה בשני המשחקים האחרונים בגלל פציעה ובלית ברירה גם נופה מנבחרת ישראל אחרי שכבר זומן על ידי וילי רוטנשטיינר ולמעשה בכל ארבע השנים האחרונות בילה לא מעט זמן ביציע בעקבות פציעות. הוא קיווה לשוב להיות שחקן משמעותי במכבי חיפה, אבל כעת על הפרק האפשרות שהוא ינסה לשחזר את ימי השיא שלו במועדון אחר. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "פלופ עיתונאי. טאלב שחקן מכבי חיפה ויישאר כזה".

טאלב טוואטחה | טל לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי