במכבי ת"א ממתינים ליונתן כהן: "הוא מת לחזור"

כוכב האלופה עשוי לשוב לסגל מול הפועל באר שבע בשבת, אך בסביבת השחקנים מבהירים כי ההחלטה תתקבל על ידי הצוות הרפואי ביום המשחק. גלזר, גולסה ופשיץ' ייעדרו, חוזז צפוי לפתוח

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי תל אביב, שממוקדת בהכנות לקראת שני משחקי פתיחת הפלייאוף העליון – בשבת בבלומפילד מול הפועל באר שבע ובשלישי בסמי עופר נגד מכבי חיפה, אשר מוליכה את הטבלה עם נקודה יתרון על פני האלופה. בינתיים, במועדון ממתינים בקוצר רוח לשובו של יונתן כהן, מלך שערי הצהובים, שלא עמד לרשות הקבוצה ב-14 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות וזאת בשל פציעה בשריר הארבע ראשי, אותה ספג אי שם בסוף חודש ינואר במהלך הניצחון 1:3 על מכבי נתניה.

גם אם יהיה כשיר למשחק בשבת, נראה שכהן לא יעלה בהרכב של פטריק ואן לוון מול הפועל באר שבע, אך הוא עשוי להשתלב במהלך המחצית השנייה וזאת מתוך כוונה של הצוות המקצועי להעניק לו דקות משמעותיות יותר ב"משחק העונה" בסמי עופר. מי שצפוי לפתוח נגד הקבוצה מבירת הנגב הוא מתן חוזז. "יוני מת לשוב כבר לסגל, אך ההחלטה תתקבל אך ורק על ידי הצוות הרפואי ביום המשחק", סיפרו הבוקר בסביבת השחקנים.

מי שייעדרו בוודאות מול הפועל באר שבע הם דן גלזר ואייל גולסה הפצועים. באשר לגלזר, קיים שיפור קל בכאבים מהם סובל הקשר בשרירי הבטן, אולם הוא עדיין לא כשיר לשוב וההחלטה האם להחזירו תתקבל בקרוב, כאשר קיים רצון להימנע מהתערבות רפואית שתסיים עבורו את העונה. לגבי גולסה, השחקן סובל ממתיחה ויחמיץ את שני המשחקים הקרובים של מכבי תל אביב, שממתינה לחזרתם איתן טיבי ודור פרץ ממשחק הנבחרת בקישינב ומחזיקה אצבעות שהשניים – שישלימו שלושה משחקים בשישה ימים – ישובו בריאים ושלמים לקראת פתיחת הפלייאוף. מהמשחק נגד ב"ש ייעדר גם החלוץ אלכסנדר פשיץ', שכזכור הורחק בכרטיס אדום ישיר בדרבי מול הפועל תל אביב.

דן גלזר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי