בניחוח של פעם: מכבי חיפה תשחק נגד פ"ת עם חולצת רטרו מעונת 84/85

גיבורי האליפות השנייה יהיו אורחי הכבוד במשחק פתיחת הפלייאוף העליון בשבת. הקבוצה תשיק בחמישי את הפרויקט הנוסטלגי עם החולצה הבוהקת של הסמל הקלאסי. ג'וש כהן ילבש את החולצה של אגדת המועדון אבי רן ז"ל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תארח ביום שבת את מכבי פתח תקווה (19:45, שידור ישיר בספורט1) בתקווה לפתוח את הפלייאוף העליון ברגל ימין. מוליכת הטבלה, על הדרך, מכינה הפתעה לאוהדיה עם מחווה מרגשת לגיבורי עונת 1984/85 – עונת האליפות השנייה (ברציפות) של המועדון תחת הדרכתו של המאמן שלמה שרף.

המועדון ישיק כבר מחר (חמישי) את הפרויקט המרגש והנוסטלגי עם חולצות הרטרו של הירוקים. מדובר בשתי חולצות כרגע – הראשונה היא הבוהקת עם הסמל הקלאסי של הקבוצה ועל החוזה המותג "VOLVO" שהתנוסס לראשונה ומאז ליווה את הקבוצה. החולצה השניה היא חולצת השוער המזוהה עם אגדת המועדון, השוער אבי רן ז"ל שהלך לעולמו בתאונת טראגית בים בגיל 23.

גיבורי האליפות של עונת 1984/85 יהיו אורחי הכבוד של הקבוצה במשחק. הם יעלו על כר הדשא ולאחר מכן ג'וש כהן ישחק עם החולצה של רן, נטע לביא ילבש את החולצה של הקשר אברהם אבוקרט ומלך שערי הליגה ניקיטה רוקאביצה ילבש את חולצתו של זאהי ארמלי, מלך שערי המועדון מאז ומעולם. מכירת החולצות תחל כבר מחר במהדורה מוגבלת במארז מיוחד.

המדים של אבי רן ז"ל | מכבי חיפה, האתר הרשמי

עוד ציינו בחיפה כי המועדון ימשיך לפעול להנצחת זכרו של רן ז"ל כפי שעשו עד כה (מיתוג יציע אבי רן בפסל הברונזה שניצב בכיכר אבי רן בקריית אליעזר וכן במתקני המועדון) וחלק מההכנסות ממכירת החלוצות יוקדשו לכך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי