"שחקו מהר, מי שיזייף בחוץ": הדריכות של מזרחי מרשימה את בית"ר

יוסי מזרחי. בכורה מחודשת בבית"ר | בית"ר ירושלים, רשמי

בבירה מתכוננים לכפר סבא (שני, 20:00 בספורט4), המאמן לא נותר אדיש והעיר על הקצב: "הגיע הזמן ששחקנים יבינו איפה הם נמצאים". למרות ההתעניינות בזר, חוגג לא ויתר לחלוטין על מאמן ישראלי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים דרוכה לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא ביום שני (20:00, שידור ישיר בספורט4). למרות המרחק מהקו האדום, יוסי מזרחי לא מקל ראש במשחק ומבין שזאת ההזדמנות של בית"ר לפתוח פער (12 נקודות מכפר סבא במקרה של ניצחון) שישאיר אותה בליגה. השבוע, המאמן עצר מספר פעמים את האימון מאחר ולא היה מרוצה מהקצב. "שחקו יותר מהר", אמר לשחקנים בזמן שהלין על האיטיות במעבר בין ההגנה להתקפה.

על פי האימונים האחרונים עושה רושם שמזרחי לא מרוצה מההתנהלות של חלק מהשחקנים ומהמחויבות שלהם לקבוצה. לא פעם חזר המאמן על חשיבות המשחק הקרוב. "הוא מדבר כאילו זה משחק עונה, ככה בדיוק צריכה להיות הגישה למשחק הזה. אנחנו לא נרד ליגה, אבל צריך לגמור עם זה כבר במחזור הקרוב", אמר אחד השחקנים. "יוסי לוקח את המשחק הזה בשיא הרצינות, הוא כבר הבהיר לשחקנים שמי שיזייף ימצא את עצמו בחוץ. הגיע הזמן שיבינו איפה הם נמצאים", אמרו במועדון בהקשר של המאמן, שעורך שיחות אישיות עם שחקנים. אגב, לאחרונה הוצע למזרחי לאמן גם בעונה הבאה, אבל הוא לא מוכן לשמוע על כך. "אם זה היה תלוי בי, הייתי חוזר עכשיו לנוער", אמר לאוחנה.

לאחר משחק האימון שנערך השבוע בשיתוף ההנהלה, עלה רעיון לקיים משחק כזה מדי כמה שבועות, כדי לשנות את האווירה במועדון. גם הדברים שאמר אלי אוחנה במהלך האסיפה שערך עם השחקנים לא זכו להתעלמות. לצד העובדה שחלק מהשחקנים חושבים שאוחנה היה צריך להשמיע ביקורת גם בנוגע לצורת ההתנהלות, נראה כי הם הפנימו היטב את המסר של היו"ר. חלקם כבר חושש לאבד את מקומו בסגל בעונה הבאה. חלק משחקני ההגנה מבינים שתהיה תחלופה גדולה בקיץ ונערכים ליעד הבא שלהם.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | לירון מולדובן

משה חוגג החל לחפש מאמן זר ומספר שמות כבר הועברו אליו מטעם סוכנים. יחד עם זאת, בבית"ר הבהירו כי אופציית מאמן ישראלי לא נפסלה לגמרי. כזכור, שמו של מרקו בלבול עלה ובהתאחדות לכדורגל כבר היה מי שאמר שאם היחסים בינו לבין רוטנשטיינר ימשיכו להיות מתוחים, לא בטוח ששניהם יישארו עד סוף הקמפיין.

בינתיים, החלה מכירת הכרטיסים ליציע המזרחי והמערבי במשחק הקרוב. מחיר כרטיס למשחק יעמוד על 70 ש"ח לחברי 'בית"ריסט', ו-80 ש"ח כמחיר אחיד לשני היציעים האחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי