בהפועל חיפה מזהירים: "אם לא תשתפרו, תהיה מהפכה בסגל"

לקראת משחק פתיחת הפלייאוף התחתון מול בני יהודה (ראשון, 20:00, ספורט1), במועדון הבהירו כי עתידם של השחקנים והמאמן על הפרק במשחקים הקרובים. הערכה: שחר סיים את העונה. והבה, אראל ופדידה ייעדרו, ברסקי בספק

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה המאוכזבת תפתח ביום ראשון את הפלייאוף התחתון במשחק בית מול בני יהודה (החל מ-20:00, ספורט1). לקראת המשחק, בכרמל הציבו מטרה ברורה – להבטיח הישארות בליגה מהר ככל הניתן ולסיים את העונה בצורה ראויה. במקביל, המאמן חיים סילבס והשחקנים מבינים היטב כי למשחקים הקרובים תהיה חשיבות מכרעת לגבי עתידם. "רק שיפור משמעותי יוביל להישארות של חלקם. אם נמשיך ביכולת הזו, תהיה כאן מהפכה גדולה בקיץ", אמרו במועדון.

הקבוצה קיבלה בשורות לא טובות כאשר הקשר עידו שחר עבר בדיקת MRI בה התברר כי הוא סובל משבר מאמץ בכף רגלו. שחר הצטווה לנוח מספר שבועות וההערכה היא שהוא אף סיים את העונה.

למרות שלא העפילו לפלייאוף העליון והודחו מגביע המדינה, בהפועל חיפה מקווים שהקהל יגיע למשחק מול בני יהודה וידחוף את השחקנים. אתמול נפתחה מכירת הכרטיסים לבעלי המנויים ובהמשך היא תיפתח לקהל הרחב. מבחינה מקצועית, סילבס ייאלץ להסתדר ללא בן והבה וגל אראל המוצהבים, כשגם סער פדידה סובל ממתיחה בגיד ולא יעמוד לרשותו.

שחקן נוסף שעלול להיעדר הוא רוסלן ברסקי, שנפצע בברכו ומתקשה לחזור לאימונים מלאים. ההחלטה לגבי הקשר תתקבל רק ביום שבת לאחר האימון המסכם. להרכב של סילבס ישוב חנן ממן שנעדר מהמשחק האחרון בגלל צבירת צהובים ואילו מי שעשוי לשוב לסגל הוא הבלם מיקי סירושטיין שיחזור היום לאימונים מלאים לאחר שהחלים מקרע במיניסקוס.

רוסלן ברסקי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי