רובי לבקוביץ' קיבל הצעה לשלוש שנים וממתין למועדונים הגדולים

בהפועל חדרה רוצים להאריך את ההתקשרות עם השוער המצטיין, שצפוי להישאר אם לא תגיע הצעה אטרקטיבית. דריכות במועדון לקראת הפועל ת"א (שבת החל מ-17:00, ספורט1): "הפסד יסבך אותנו"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

עם מאזן של שישה משחקים ללא הפסד וכשהפער מהקו אדום עומד כבר על תשע נקודות, הפועל חדרה רוצה להבטיח מהר ככל ניתן את מקמה בליגת העעל. בשבת (החל מ-17:00, ישיר בספורט1) תארח הקבוצה של מנחם קורצקי את הפועל ת"א ותקווה לעשות צעד נוסף בדרך אל המטרה.

בחדרה מודים כי הפער מהקו האדום מבטיח, אך מבהירים כי אסור לזלזל וטוענים כי המשחקים הראשונים יכריעו לאיזה כיוון העונה תלך. "הפסד בשבת יכול לסבוך אותנו. לעומת זאת, ניצחון יאפשר לנו להתחיל לתכנן את העונה הבאה בראש שקט", אמרו במועדון לקראת המשחק.

במהלך הרמת הכוסית לקראת חג הפסח שנערכה בשבוע שעבר אמר היועץ המקצועי אורן גולן לשחקנים כי ההכנות לעונה הבאה יחלו רק לאחר שיבטיחו הישארות, אך מתחת לפני השטח כבר החלו דיבורים עם מספר שחקנים. בראש הרשימה עומד רובי לבקוביץ', שנחשב לאחד משוערי העונה הסדירה.

רובי לבקוביץ' | שלומי גבאי

בחדרה סיפרו כי לבקוביץ' התאקלם מצוין והתחבר לחדרה ולאחרונה הציעו לו להאריך את חוזהו בשלוש שנים. על פי גורמים בקבוצה, השוער לא פוסל הישארות בקבוצה, אך בכוונתו להמתין להצעות מהמועדונים גדולים. אם לא תגיע הצעה משמעותית ומפתה, נראה שהוא ימשיך בחדרה.

שחקן נוסף שצפוי להישאר בקבוצה הוא החלוץ שובל גוזלן. לעומתו, מקסים גרצ'קין ולירן רוטמן שהגיעו בהשאלה במהלך חודש ינואר יחזרו בסיום העונה לשורות קבוצתם, בית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי