כמו בקלאסיקו: מחירי הכרטיסים המטורפים למשחק העונה

אוהדי מכבי חיפה מחפשים כרטיסים | צילום מסך

הכרטיסים של מכבי חיפה למשחק נגד מכבי ת"א אזלו. ברשת מדווחים על עלות של 800 ש"ח לכרטיס: "רק מי ששמו על הכרטיס ייכנס", הגיב גורם במועדון. בכרמל חוששים מהעומס על שחקני הנבחרת, רוקאביצה מרשים באימונים

(גודל טקסט)

חמישה שחקני מכבי חיפה ששותפו אתמול (רביעי) בניצחון 1:4 של נבחרת ישראל על מולדובה, חזרו לפנות בוקר לישראל ויצטרפו מחר לאימוני הקבוצה לקראת האימון המסכם נגד מכבי פתח תקווה ׁׁ(שבת, 19:45, שידור ישיר בערוץ ספורט1).

לצד חסרונו של בוגדן פלאניץ', המורחק בגלל כרטיסים צהובים, וטאלב טוואטחה, המחלים מקרע במשפחה, סאן מנחם פתח בשלושת המשחקים של הנבחרת, והוחלף בכולם, כשגם עופרי ארד פתח בשני המשחקים האחרונים והשלים 90 דקות בשניהם. פרט לשניים האלה, גם נטע לביא, מוחמד אבו פאני ונטע לביא שותפו במשחקים, ובצוות המקצועי ישוחחו עם השחקנים על העומס ויבחנו את מצבם עד למשחק. העומס על ארד והחיסורים בהגנה יצרו כאב ראש לברק בכר, שמתלבט בין רמי גרשון לאיעד חבשי, לצד הרצון לנהל את הדקות בתבונה לפני משחק העונה נגד מכבי תל אביב ביום שלישי.

שחקני הקבוצה שלא הוזמנו למשחקי הנבחרות, העבירו את הימים האחרונים בהכנות בכפר גלים ובצוות המקצועי מעודדים מכושרו של ניקיטה רוקאביצה, שחוזר לעניינים בדיוק לרגע השיא של העונה. גם הקשר יובל אשכנזי ייכנס לרוטציה ויקבל דקות משמעותיות במשחקים הקרובים, ובקבוצה מקווים שהצליח לשים את הפציעות מאחוריו.

נטע לביא ודולב חזיזה באימוני הנבחרת. | ההתאחדות לכדורגל

בנושא אחר, למרות עליית מחירי הכרטיסים, הכרטיסים למשחקי הפלייאוף העליון נחטפים ובכרמל מצפים בקוצר רוח ל-5,000 אוהדים בשני המשחקים הקרובים בסמי עופר. בקבוצות האוהדים ברשתות החברתיות, מדווחים על כך שכרטיסים למשחק העונה נגד הצהובים נמכרים ע"י ספסרים בעלות של 700 ו-800 ש"ח.

כזכור לאור הביקוש הגדול, הירוקים פתחו שלשום את מכירת הכרטיסים לקהל הרחב במחיר של 120 ש"ח ליציע אבי רן (הצפוני) וליציע המשפחות, וב-150 ש"ח ליציע המזרחי. בתחילה המכירה נפתחה רק לאוהדים המנויים למשחקי הקבוצה מקריית אליעזר (החל מעונת 2013/14), לאחר מכן לאוהדים המנויים לקבוצה מעונת 14/15 וכיום כל הכרטיסים כבר אזלו. 500 כרטיסים הוקצו למכבי תל אביב בעקבות החלטת המנהלת.

במכבי חיפה מנסים לפעול נגד תופעת הספסרים וגורם במועדון סיפר: "מי שיגיע אלינו ויזוהה כספסר, ייחסם. מי שקנה מספסר לא יוכל להיכנס למשחק, כי יש מערכת זיהוי פנים ורק מי ששמו רשום על הכרטיס ויש לו תו ירוק, יוכל להיכנס. אדם שיקנה מספסר יישאר בלי כסף ובלי כרטיס בגלל מערכת זיהוי הפנים. אין אפשרות יותר להיכנס עם כרטיס שלא רשום על שמך".

אוהדי מכבי חיפה מחפשים כרטיסים | צילום מסך
אוהדי מכבי חיפה מחפשים כרטיסים | צילום מסך
אוהדי מכבי חיפה מחפשים כרטיסים | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי