"כך עושים לחץ": רוני לוי הקרין תקצירים של ליברפול

שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

המאמן ערך אסיפה ארוכה בה התמקד בשחקני הכנף. ברקת מגבירה את נוכחותה בבית האדום וההכנות נמשכות. במועדון אישרו: אקולטסה יישאר, מלי במבחן. לראשונה מזה חודשיים: גולדברג חוזר לסגל. אזלו מאות הכרטיסים למכבי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שמריאנו בריירו חזר לאימונים חלקיים, הפועל באר שבע ממשיכה לקבל בחזרה שחקנים פצועים. שון גולדברג ערך היום (חמישי) אימון מלא ובמשחק הפתיחה של הפלייאוף העליון נגד מכבי תל אביב בשבת, הוא עשוי להיכלל בסגל לראשונה מאז הפציעה שעבר, שהעמידה בספק את עתידו העונה. גולדברג נעדר מאז המשחק מול אשדוד לפני כחודשיים, אז נפצע בחימום ופונה באלונקה. באשר למפגש עם האלופה, מכירת הכרטיסים למשחק החוץ נפתחה היום ובה ניתנה קדימות לבעלי המנויים בעונת 2019/20. מאות הכרטיסים שהוקצו אזלו תוך דקות ספורות.

בינתיים, רוני לוי ממשיך לעבוד עם השחקנים על השיטה שאותה הוא רוצה להנחיל בקבוצה. המאמן ערך אסיפה ארוכה, בה שם דגש על משחק הלחץ והקרין תקצירים של משחקי ליברפול מהשנה החולפת. לוי התמקד בשחקני הכנף של אלופת אנגליה והסביר את תרומתם לשיטה ולמשחק הלחץ של קבוצתם. אחרי שעה של תקצירים, השחקנים קיבלו הודעה כי השיטה תיושם גם באימונים הקרובים, כפי שקרה בחלק מהאימון היום.

במקביל, במועדון ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. אלונה ברקת הגיעה במשך כל השבוע לבית האדום וצפתה בארבעה אימונים. ברקת מקיימת שיחות עם רוני לוי ואליניב ברדה, כשבינתיים נמשכים המגעים להחתמת אוהד לויטה, שצפוי לסכם לעונה נוספת. בהפועל באר שבע כבר קיבלו החלטה לנסות ולהחתים את אופיר מרציאנו. אם לא יגיע שוער בכיר, רובי לבקוביץ' מחדרה מועמד להתחרות על אפודת השוער עם לויטה. בשלב זה מתקיימות שיחות עם דודו דהאן לגבי מרציאנו, בתקווה ששוער הנבחרת יסכים לחתום לשנתיים הקרובות. מתן בלטקסה נמצא גם הוא חזק ברשימות.

במועדון קיבלו החלטה שפארליי רוסה, שרק הגיע לאחרונה, יישאר בעונה הבאה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, ז'וסואה ומיגל ויטור סיכמו על חוזים חדשים ורוני לוי רוצה להשאיר את אלטון אקולטסה ומרגיש שבאמצעות שינוי מסוים, האחרון יוכל לחזור ולהציג את היכולת האמיתית שלו. מרסלו מלי, כזכור, תלוי ביכולתו בפלייאוף ובאשר לג'ונתן אגודלו, ישנו ניסיון להיפרד מהחלוץ באמצעות השאלה בחינם לעונה הבאה או שחרורו תמורת פיצוי.

סאדיו מאנה. שחקני ב"ש ילמדו ממנו? | Marc Atkins/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי