ואן לוון לקראת ב"ש: "אנחנו צריכים לנצח בכל המשחקים"

מאמן מכבי תל אביב מתכונן למשחק פתיחת הפלייאוף העליון בשבת: "עבדנו היטב בפגרה. היריבות בין הקבוצות תעניק אווירה טובה". ג'ראלדש שהתאושש מפציעה: "הכי חשוב באיזה מקום אתה מסיים את העונה. זה בידיים שלנו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב יצאה לפגרת הנבחרות בטעם מר כשסיימה בתיקו 1:1 נגד הפועל תל אביב וירדה למקום השני בטבלה. ביום שבת היא תפתח את הפלייאוף העליון במשחק נגד הפועל באר שבע (20:30) באצטדיון בלומפילד. יונתן כהן נמצא בספק למשחק, כזכור. דן גלזר, אייל גולסה ואלכסנדר פשיץ' ייעדרו. המאמן פטריק ואן לוון, שטרם הפסיד מאז מונה למאמן הקבוצה, התייחס למשחק יחד עם המגן הפורטוגלי אנדרה ג'ראלדש.

ואן לוון אמר: "עבדנו עם הקבוצה בצורה טובה בשבועיים של הפגרה והיה לנו משחק ידידות. אנחנו חוזרים לעניינים. עבור השחקנים זו הייתה הזדמנות לנוח מעט, להתאושש מעומס המשחקים שהיה לנו ולבלות קצת עם המשפחות. ברור שלשחקנים שהיו בנבחרות הלאומיות לא ניתנה ההזדמנות הזו, שזה טוב דבר טוב למועדון ולנבחרת, אבל לא יכולנו לתת להם ימי מנוחה".

על השבוע העמוס שמצפה למכבי: "כמו שאמרתי מרגע שמוניתי לתפקיד, אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו ונמשיך כה. אנחנו צריכים לנצח בכל המשחקים אם אנחנו רוצים שתהיה לנו עונה טובה ולשם אנחנו מכוונים". על ב"ש, אותה כבר הדיחה מגביע המדינה: "היריבות בין הקבוצות וההישגים בעבר יעניקו אווירה טובה והזדמנות לקראות משחק טוב. עלינו להציג את היכולת הכי טובה שלנו".

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | אריאל שלום

ג'ראלדש, שנעדר מצמד משחקי הליגה האחרונים בשל פציעה, סיפר כי התאושש: "אני מוכן לשחק, הפציעה הקטנה מאחורי". לקראת המשחק אמר: "היו לנו שבועיים להתאושש קצת ולשפר את המשחק שלנו. אנחנו מוכנים לחזור לשחק ויודעים שב"ש קבוצה טובה שתמיד מקשה על היריבות. יש לה שחקנים איכותיים. אבל אנחנו ידועים איך אפשר לנצח ונרצה לעשות זאת".

על הפלייאוף העליון: "זו תקופה חשובה מאוד בעונה, אנחנו צריכים להתרכז רק במשחק הבא ולהתקדם ממשחק למשחק כדי להשיג את המטרות. הכי חשוב זה באיזה מקום אתה מסיים את העונה ולא המיקום הנוכחי שלך. יש לנו עשרה משחקים וזה בידיים שלנו אם נשיג את המטרות או לא. אנחנו רוצים לעשות זאת ונתחיל בשבת".

הפעם הראשונה בה צפוי לשחק שוב לעיני אוהדי מכבי: "לצערי במשחק האחרון לא יכולתי לשחק (בדרבי). כמובן שאם אשחק זה יהיה תענוג שוב להופיע מולם. אני בטוח שתהיה אווירה נהדרת ונקווה שבסיום נחייך אחרי שנשיג את הניצחון".

ג'ראלדש. מתרגש לשחק שוב לעיני הקהל הצהוב | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי