אלחמיד הבהיר: אוכל לפתוח. לוי לשחקני ב"ש: "צריכים להשתפר"

דריכות בהפועל ב"ש לקראת מכבי ת"א. אם לא יהיה שינוי, הבלם צפוי לעלות ב-11 לצד ויטור כשטאהא ינוח. התלבטות בין רוסה לסלליך. המאמן ערך אסיפה נוספת, האוהדים בטירוף

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

איזה קרב ענק מצפה מחר (שבת) במחזור הראשון של הפלייאוף העליון. הפועל באר שבע תגיע לבלומפילד למפגש לוהט מול מכבי תל אביב ב-20:30, והדריכות במועדון מבירת הנגב בשיאה. אחרי האסיפה המקצועית שערכו רוני לוי ואליניב ברדה שלשום, ההכנות עולים היום הילוך, והמאמן כבר הבהיר לשחקנים שהוא רואה רק ניצחון לנגד עיניו, כזה שישאיר את ב"ש חזק במאבק על כרטיס לאירופה. את הקבוצה ילוו 500 אוהדים, שדרוכים גם הם ותוך דקות ספורות רכשו אתמול את כל הכרטיסים שיצאו למכירה.

חאתם עבד אלחמיד הבהיר לאנשי המועדון כי הוא מרגיש טוב וצפוי להיות כשיר למשחק. המשמעות היא שלואי טאהא, שסחט את הכרטיס האדום שהוביל לשינוי במשחק נבחרת ישראל מול מולדובה, עשוי לפתוח על הספסל. מיגל ויטור יעלה ב-11. בקישור, מרואן קבהא, תומר יוספי ומרסלו מלי צפויים לפתוח. גם אלטון אקולטסה יקבל את חולצת ההרכב ושגיב יחזקאל יתופקד כחלוץ. התלבטות קיימת בין סנטיהו סלליך לפארליי רוסה, ונראה כי לוי יחליט רק סמוך למשחק מי מבניהם יפתח.

שון גולדברג אמור לחזור לסגל אחרי תקופה ארוכה ומריאנו בריירו ממתין לאישור כדי לשוב לסגל, אך בכל מקרה, כפי שפורסם כאן, חוות דעת נוספת קבעה שהמגן השמאלי לא גמר את העונה והוא ערך אימון כמעט מלא.

רוני לוי | דני מרון

אתמול ערך לוי אסיפה נוספת לשחקנים, אשר התמקדה במשחק הליגה האחרון לפני פגרת הנבחרות, מול בני יהודה, בו ב"ש ניצחה 0:2. "היה משחק טוב, אבל לא מספיק טוב", אמר המאמן לחניכיו. "צריך להשתפר במשחקים הבאים".

לאחר המשחק מול מכבי ת"א ינסו במועדון לקדם את תכנית הרכש. דור מיכה ואופיר מרציאנו סומנו כמועמדים המובילים כשהקשר צפוי לחתום לשלוש שנים והשוער יקבל חוזה לשנתיים. במועדון הבהירו כי הם סומכים על אוהד לויטה, שאמור לחתום לעונה נוספת, אך מעוניינים ליצור תחרות על אפודת השוער. "לויטה רשם עונה מצוינת, בשנים האחרונות היו לא מעט פעמים ששני שוערים טובים התחרו והטוב בניהם שיחק", אמרו בב"ש.

רוני לוי אמר לקראת ההתמודדות: "עשינו מנוחה טובה אחרי העומס שעבר על השחקנים. אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות לפלייאוף. קיבלנו משחק ראשון קשה מאוד – מול מכבי ת"א בחוץ. אנחנו מגיעים מוכנים ונעשה את המקסימום לנצח".

מיגל ויטור הוסיף: "היו לנו שבועיים של מנוחה, היה עומס גדול לפני כן. זה היה טוב לכולנו לקבל קצת מנוחה. אנחנו מוכנים למשחק, התכוננו היטב ליריבה. מכבי ת"א קבוצה טובה, אבל נגיע כדי לנצח ולהתחיל טוב את הפלייאוף".

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, דודי טויטו, מרואן קבהא, מרסלו מלי, תומר יוספי, פארליי רוסה (סינטיהו סלליך), אלטון אקולטסה, שגיב יחזקאל.

אוהד לויטה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי