נתניה מוכנה לפלייאוף התחתון. אטוולד: "העונה הבאה מתחילה עכשיו"

היהלומים יארחו בראשון (19:00) את סכנין בפתיחת הפלייאוף התחתון, המאמן העביר מסר לחניכיו התייחס גם לתחושות מפספוס הפלייאוף העליון. רז כרמי צפוי להמשיך בין הקורות, פרייטר ייכנס במקום גורי

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר האכזבה עקב אי ההעפלה לפלייאוף העליון, מכבי נתניה תחל מחר (ראשון, 19:00) את השתתפותה בפלייאוף התחתון במשחק ביתי נגד בני סכנין.

לקבוצתו של ריימונד אטוולד חסרו שלוש נקודות בלבד כדי להיכנס לשישייה הראשונה, דבר שמגביר את תחושת הפספוס. ההולנדי התייחס לתחושות ואמר: "כמו שכולם יודעים, נשארנו עם טעם מר מאי ההעפלה לפלייאוף העליון. רצינו את זה, נלחמנו על זה, למרות שכולם חשבו מההתחלה שאין לנו סיכוי".

בהמשך, המאמן התייחס למטרות של הקבוצה בפלייאוף התחתון ועל השפעתן על ההכנות לעונה הבאה: "עכשיו אנחנו רוצים להיפטר מהטעם המר, נעשה את זה על ידי שיפור משחק ההגנה שלנו ועל ידי ניצול המצבים והבקעת שערים. מה שבסופו של דבר יתורגם לניצחונות. שבעת המשחקים הקרובים הם התחלת העונה הבאה וקשורים באופן ישיר. אנחנו צריכים להמשיך להשתפר ולעשות את הדברים הטובים עליהם זכינו למחמאות וכמו כן לא לעשות טעויות ולהמשיך".

יובל שדה. נתניה תקווה לפתוח ברגל ימין את הפלייאוף | ברני ארדוב

הקבוצה מעיר היהלומים נמצאת בפסגת הפלייאוף התחתון, ואטוולד התייחס לאפשרות שקבוצות מתחתית הטבלה יגיעו למשחקים נגדה בגישה הגנתית: "כבר התמודדנו בליגה נגד קבוצות ששיחקו מאוד נסוג. הקבוצות ירצו שאנחנו נחזיק את הכדור ויחכו לטעות שלנו, וזו זכותם. אנחנו צריכים ללמוד איפה מותר ואיפה אסור לטעות. כולנו בני אדם וכולנו טועים, רק שצריך לדעת איפה לעשות את הטעויות וכמובן איך לתקן אותן כמה שיותר מהר. אנחנו כצוות הבהרנו לשחקנים שבשבועות האחרונים יכול לבוא השיפור הגדול ביותר של השחקנים, כמובן שזה גם תלוי בגישה שלהם".

בפן המקצועי, אטוולד לא צפוי לבצע יותר מדי שינויים בהרכב שהפסיד למכבי חיפה. רז כרמי ימשיך לעמור גם מחר בין הקורות במקומו של דני עמוס שטרם התאושש מהפציעה במרפק ותאריך חזרתו יקבע לאחר בדיקה נוספת. השינוי היחיד שצפוי להתבצע הוא הכללתו של קוואן פרייטר בהרכב במקומו של פרננד גורי, ששיחק הבוקר למעלה ממחצית במדי קבוצת הנוער.

בנושא אחר, ארגון אוהדי מכבי נתניה הודיע כי לראשונה מאז חזרת הקהל למגרשים, הוא מתכוון להתייצב באצטדיון ולהיכנס ליציעים.

הרכב משוער: רז כרמי, כארם ג'אבר, שיר צדק, אלמוג כהן, זלאטן שחוביץ', יובל שדה, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, אבובקר דומבייה, לאמק בנדה, קוואן פרייטר.

רז כרמי ושחקני מכבי נתניה מאוכזבים | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי