אתם בחרתם: מכבי חיפה תזכה באליפות, זרגרי התגלית, ומי שחקן העונה?

שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

לאחר מאבק צמוד, החלטתם כי הירוקים יניפו צלחת ראשונה לאחר עשר שנים, אך דווקא דור פרץ ייבחר לשחקן המצטיין. וגם: פריצת העונה, השחקן המאכזב והיורדות

(גודל טקסט)

רגע לפני שהפלייאוף יוצא לדרך, החלטנו לאתגר אתכם ונתנו לכם לקבוע איך תסתיים את עונת 2020/21 ומי יגרפו את כל הפרסים האישיים. כדי לא להשאיר אתכם במתח, אנו נתחיל בסוגיה המעניינת ביותר והיא כמובן המאבק על האליפות – וכמו המצב בטבלה גם המאזן של קולות הגולשים היה צמוד מאי פעם, כאשר 50.4% מקולות הגולשים קבעו כי מכבי חיפה היא זאת שתסיים עם העונה עם הנפת צלחת ראשונה לאחר עשור, אך דווקא את תואר מאמן העונה ושחקן העונה ייקחו בהתאמה פטריק ואן לוון ודור פרץ ממכבי תל אביב.

לגבי הנושרות ללאומית התוצאות היו הרבה יותר נחרצות – כ-61% קבעו כי היורדות יהיו שתי הקבוצות שנמצאות כיום מתחת לקו האדום, הפועל כפר סבא ובני יהודה והדבר היה דומה גם לגבי זהות הקבוצה שתזכה לכרטיס לאירופה דרך המקום השלישי, כאשר החלטתם כי מ.ס. אשדוד תגיע אליו ללא כל תחרות.

מי שנבחר לפריצת העונה הוא ליאל עבדה ממכבי פתח תקווה, שגבר על גבי קניקובסקי ומוחמד אבו פאני עם רוב של 36%. ובתור תגלית העונה כ-42% מהגולשים בחרו את הקשר של בית"ר ירושלים אביאל זרגרי בן ה-19. בנוסף הגולשים בחרו את ז'וסואה מהפועל באר שבע לזר המצטיין של העונה הסדירה למרות שהורחק שלוש פעמים ומי שלקח את התואר הלא מחמיא 'אכזבת העונה' הוא המגן של מכבי חיפה טאלב טוואטחה (29%), שהקדים את אלטון אקולטסה ודן גלזר.

דור פרץ | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי