בכר: "היו החמצות שלא ראיתי הרבה זמן". ינקו: "מגיע לי זימון לנבחרת"

מאמן מכבי חיפה ניסה להרגיע אחרי התיקו עם מכבי פתח תקווה: "כשמייצרים כל כך הרבה מצבים אני לא יכול לבוא לשחקנים בטענות". ארד: "נעשה הכל כדי לנצח את מכבי תל אביב". ינקו: "מגיע לי זימון לנבחרת"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה את הפלייאוף העליון הערב (שבת) ברגל שמאל עם תיקו 1:1 מאכזב נגד מכבי פתח תקווה, ואיבוד המקום הראשון בטבלה למכבי תל אביב, שניצחה את הפועל באר שבע. הירוקים הגיעו ל-26 מצבים, יותר מעשרה מתוכם למסגרת, אך סבלו מחוסר דיוק בחלק הקדמי ומערב מושלם של אריק ינקו, שזכה לשבחים ולתואר איש המשחק בסיום.

צפו בתגובות:

ברק בכר לא הסתיר את האכזבה בסיום, אך ניסה להרגיע: "אני חושב שלמרות התוצאה הלא טובה מבחינתנו, עשינו את הדברים נכון, יצרנו מצבים, היו פה החמצות שלא ראיתי הרבה זמן, ינקו תפס יום, עשינו את הדברים נכון. לא שיחקנו בלחץ או עשינו את דברים מפאניקה, הכדור לא נכנס, אבל צריך להמשיך כי היה משחק טוב היום, לא ניצחנו בגלל חוסר מזל".

כמות ההחמצות: "הסיומת שלנו, גם קבלת ההחלטות בחלק האחרון לא הייתה טובה, אבל כשקבוצה משחקת ככה ומייצרת כל כך הרבה מצבים אני לא יכול לבוא לשחקנים בטענות. צריך להמשיך באותה דרך, לא ניצחנו היום בגלל חוסר מזל".

לא כמו בעונת 85 (מדי הרטרו): "אנחנו אחרי משחק, צריכים להירגע, התוצאה לא טובה, אבל יש לנו עוד שלושה ימים משחק, צריך להמשיך להתכונן כמו שעשינו ואם נעשה את הדברים נכון ננצח גם ביום שלישי".

מכבי תל אביב: "בסופו של דבר זה משחק כדורגל, אנחנו צריכים לעשות את ההכנה המקצועית, המנטאלית והפיזיולגית בצורה הכי טובה שיש. ברור שזה משחק עונה על המקום הראשון, אבל צריך לעשות את הדברים נכון מבחינה מקצועית ואם זה יקרה ננצח את המשחק".

גם עופרי ארד, ניסה לשמור על אופטימיות בסיום: "ברור שאנחנו מתבאסים על הנקודות האלה, אבל אנחנו אופטימיים. נגמר המשחק, ניסינו לעשות הכל, אבל לפעמים הכדור לא נכנס, אין מה לעשות. לפעמים שוער תופס משחק, אבל היו החמצות שבעטנו מעל השער. מגיע לאריק את כל המחמאות אבל היינו צריכים לקחת את הנקודות ולהגיע ליום שלישי יותר טוב".

העומס מהנבחרת: "הנבחרת כבר מאחורינו, עשינו הכנה, התכוננו, עשינו את זה טוב, אני אישית הרגשתי טוב, לא יודע מה סאן מרגיש. נכין את עצמנו ליום שלישי הכי טוב שאפשר, אחרי זה יש לנו שישה ימים לנוח, אנחנו נהיה מוכנים".

משחק העונה: "עבודה קשה, הכנה טובה ויהיה בסדר. אנחנו מאוד רוצים לנצח בשביל הקהל. אני מבטיח שנעשה הכל בשביל לנצח אותם, ונראה מה יהיה.

עופרי ארד | מאור אלקסלסי

מנגד, גיא לוזון היה הרבה יותר מרוצה: "אריק ינקו איש המשחק וכל הכבוד לו על כך. הגענו לכאן כדי לקחת נקודות, בכוח או במוח, ועשינו את זה. למען האמת מכבי חיפה היו טובים יותר, ויצרו הזדמנויות, ותקפו בחמת זעם, לא היינו מספיק חכמים לנצל את זה בצד השני, בשתי המחציות לא היינו חדים מספיק, אבל נמשיך הלאה".

עונה מוצלחת? "זה בטוח, מכבי פתח תקווה העונה מצליחה, אבל לא אמרנו את המילה האחרונה, אנחנו באים בכל משחק כדי לקחת נקודות ולנצח כמה שיותר משחקים. לנצח את המשחק הבא ולאחר מכן, בכל מגרש, בית או חוץ, נבוא כדי להביא את הנקודות, פעם יותר פעם פחות, אבל תמיד נעשה הכל כדי להביא את זה".

אריק ינקו לנבחרת: "בטוח"

גיא לוזון | מאור אלקסלסי

איש המשחק, אריק ינקו נראה מאושר בסיום: "אני חושב שמתחילת העונה אני מציג יכולת גבוהה, רואים את זה במספרים שלנו ואני חושב שמגיע לי זימון לנבחרת. אני שמח שעזרתי לנקודה להביא את הנקודה הזו, זה היה חשוב מאוד להמשך הדרך".

ההצלה נגד אצילי: "הייתה ערבובייה, ראיתי את הכדור ואני שמח שהצלחתי לעצור את זה. אין פה יותר מדי, או שאתה עוצר או שזה נכנס".

פ"ת תכריע את האליפות? "אנחנו רוצים לשחק הכי טוב שאפשר לא משנה מי היריבה. אני מקווה שנשיג את הכרטיס לאירופה".

אריק ינקו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי