ואן לוון: "מאמן ב"ש השפיע על השיפוט, אין לזה מקום בכדורגל"

מאמן מכבי ת"א ביקר את השופט שילוח לאחר הניצחון 1:2 על הדרומיים: "הוא התעלם לגמרי מהקולגות שלו בשער שספגנו". ההולנדי זעם גם על הנבחרת: "אם פרץ נפצע ועדיין משחק בכל המשחקים, כנראה שהוא נחמד מדי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לפסגת ליגת העל אחרי שניצחה 1:2 את הפועל באר שבע בבלומפילד וניצלה את המעידה של מכבי חיפה במקביל. ניק בלקמן כבש צמד עבור הצהובים, כאשר מנגד שגיב יחזקאל צימק בשער שאושר לאחר בדיקת VAR ארוכה.

לאחר המשחק, המאמן פטריק ואן לוון ביקר את השופט אביעד שילוח: "היינו ראויים לניצחון, אבל אני חושב שהשופט הושפע יותר מדי על ידי המאמן היריב. זה לא צריך להיות בכדורגל. הוא התעלם מהקולגות שלו, שניסו להגיד לו שהייתה עבירה במהלך השער שב"ש כבשה. אני לא חושב שיש מישהו שיגיד שלא הייתה שם עבירה"

על העובדה שדור פרץ שיחק בכל משחקי הנבחרת: "בתור מאמן של מועדון, ברור שלא הייתי מרוצה מזה. אני חושב שיש לפרץ אישיות טובה. אם שחקן מגיע לנבחרת, נפצע ומשחק אחר כך בכל המשחקים, כנראה שהשחקנים שלי מנומסים וכנים מדי".

פרץ. "כנראה שהשחקנים שלי מנומסים וכנים מדי" | אריאל שלום

משחק העונה ביום שלישי הקרוב נגד מכבי חיפה: "אין שום לחץ לקראת המשחק. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק וכך גם הפעם. זה המסר לשחקנים. גם במשחק העונה, שום דבר לא השתנה".

מן העבר השני, המאמן רוני לוי סיכם: "תמיד מאוכזב אחרי הפסד. עשינו הרבה דברים טובים, אבל ברגע אני תמיד מאוכזב אחרי הפסדים. כל מה שנותר לנו זה להתרכז במשחק הקרוב ביום שלישי, כי אין לנו הרבה זמן. הייתי עצבני במהלך המשחק בעיקר בגלל השיפוט. שום דבר דרמטי".

על המשך העונה של ב"ש הוסיף: "אנחנו נעשה את המקסימום להגיע לאירופה. יש לנו קבוצה טובה ואם כולם יהיו, אנחנו יכולים בהחלט לעשות דברים טובים. ציפיות לעונה הבאה? חושב שצריך את הזמן כמאמן כדי להביא את מה שאתה רוצה מהשחקנים והקבוצה. פרק הזמן חשוב לנו ואני בטוח ששנה הבאה תהיה לב"ש קבוצה חזקה. קודם כל, אנחנו צריכים להביא שחקנים כדי שיעזרו להפועל ב"ש לחזור למה שהיא הייתה בשנים האחרונות".

לוי. "נעשה את המקסימום להגיע לאירופה" | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי