בחיפה ביקרו: "צריך לשים סוף לתופעה הזו". אצילי יפתח במשחק העונה?

רגע לפני משחק העונה ביום שלישי, הירוקים איבדו את המקום הראשון ויצאו מאוכזבים מסמי עופר. ביקורת לעבר פפיר ואורך תוספת הזמן: "הגיע הזמן שהשופטים יהיו אמיצים", פלאניץ' יחזור להרכב במקום גרשון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עם מדי הרטרו הירוקים של עונת 1984/85, לעיני 5,000 אוהדים נלהבים בסמי עופר, ביניהם הגיבורים של אותה עונה אליפות היסטורית, המשחק נגד מכבי פתח תקווה אמש (שבת) היה אמור להיות החזרה הגנרלית המושלמת של מכבי חיפה למשחק העונה הגורלי ביום שלישי, אך הפך במהרה לערב מורט עצבים ומתסכל, והסתיים, שוב, במקום השני בטבלה.

בחדר ההלבשה, השחקנים והצוות לא הצליחו להסתיר את האכזבה ותחושת הפספוס לאחר המשחק, שנגמר בתיקו 1:1, אך היה יכול להסתיים בקלות 1:3 או 1:4 למכבי חיפה, ששלטה במשחק בצורה אבסולוטית והגיעה ל-26 מצבים במהלך המשחק, 11 מתוכם למסגרת. למרות התוצאה, חניכיו של ברק בכר הציגו את אחד המשחקים הטובים והאגרסיביים שלהם העונה, וסבלו בעיקר מחוסר דיוק וריכוז, חוסר מזל והופעה אדירה של אריק ינקו, שהזכירה לאוהדים רבים את התצוגה של רן קדוש ב-15 במאי 2010 בבלומפילד.

"זה מסוג המשחקים האלה שלא משנה מה נעשה הכדור לא ייכנס". אמר שחקן בקבוצה אחרי המשחק. "אם אנחנו רוצים לקחת אליפות, זה לא יכול לקרות שוב". דולב חזיזה וניקיטה רוקאביצה, שני המוציאים לפועל העיקריים של בכר העונה לא היו חדים ליד השער, בייחוד הקשר, שפספס שני מצבים קורצים. "חזיזה רוצה, לפעמים רוצה יותר מדי". אמר גורם במועדון.

בסוף המשחק ברק בכר דיבר עם השחקנים על הצורך להרים את הראש ולהמשיך הלאה למשחק העונה ביום שלישי. השחקנים הבינו "שאין זמן להתאבל", היה המסר שעבר בחדר ההלבשה, בייחוד לאחר שנודע לשחקנים, שלמרות הסגל החסר, האלופה ניצחה את רוני לוי ובאר שבע בבלומפילד . קצב צבירת הנקודות המדהים של הצהובים תחת ואן לוון, מחייב את שחקניו של בכר לבוא חדים מתמיד למשחק הגורלי ביום שלישי.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

הצוות המקצועי הגיע למשחק בתקווה לנצח, ובמקביל, לנהל את הדקות של שחקני הנבחרת בתבונה. סמוך לשריקת הפתיחה, עוד הייתה התלבטות קשה בין עומר אצילי לצ'רון שרי, אך לאחר השער המהיר של קשר נבחרת סורינאם, לבכר לא היו ספקות. שרי סיפק את השער המהיר החשוב שהירוקים קיוו להשיג, אך חבריו לא הצליחו "לסגור את הסיפור". סאן מנחם, ששיחק בכל שלושת משחקי הנבחרת האחרונים היה נראה תשוש והוחלף במחצית השנייה, אחרי שהשער של ליאל עבדה נכבש מהאגף שלו.

בנושא אחר, במועדון השמיעו ביקורת כנגד ארז פפיר. לטענתם, השופט לא הוסיף מספיק תוספת זמן למרות הפציעות הרבות ומשיכות הזמן של שחקני פתח תקווה. "הגיע הזמן שהשופטים יהיו הוגנים ואמיצים, ויתנו תוספות זמן ארוכות. צריך לעשות סוף לתופעת בזבוזי הזמן". אמרו בקבוצה.

ביום שלישי, בוגדן פלאניץ' יחזור ל-11 לאחר הרחקה בשל כרטיסים צהובים על חשבונו של רמי גרשון, שהציג משחק פושר אתמול ובעיקר נמנע מטעויות. אצילי צפוי לחזור ל-11 של בכר הפעם, אך ההחלטה, כרגיל, תתקבל סמוך לשריקת הפתיחה.

עומר אצילי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי