במכבי פתח תקווה בטוחים שינקו יישאר, השוער מכוון לאירופה

השוער שהצטיין ב-1:1 נגד מכבי חיפה בסמי עופר: "שמח שעזרתי להביא נקודה". במועדון מרוצים: "אנחנו משפיעים על מאבק האליפות לאורך כל העונה". תומר לוי ייעדר נגד מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה אולי לא יזכרו את היכולת ב-1:1 אמש (שבת) בסמי עופר מול מכבי חיפה, אך במלאבס יצאו שבעי רצון מהנקודה שצברו והעובדה שעצרו פעם שנייה ברצף במסגרת הליגה את הקבוצה של ברק בכר. כזכור, בתחילת חודש מארס ניצחה החבורה של גיא לוזון 0:2 בסמי עופר. הקבוצה של לוזון, שהפכה העונה לקוטלת הגדולות, שוב הוכיחה שלפחות במשחקי החוץ, היא הסוס השחור של הקבוצות הבכירות והצליחה שוב לקחת נקודות מאחת הטוענות לכתר. "אנחנו משפיעים העונה על מאבק האליפות", שמחו במועדון.

ליאל עבדה כבש את שערו התשיעי העונה בליגה ושוב זכה למחמאות, אך מעל כולם ולא בפעם הראשונה, בלט השוער אריק ינקו, שפשוט תסכל את היריבה בסדרת הצלות אדירה בדקות הסיום. "צריך לשאול את האנשים בנבחרת ישראל למה אריק לא קיבל זימון", תהו במלאבס בסיום, כאשר גם השוער ומאמנו הבהירו זאת.

כפי שכבר פרסמנו, במלאבס רוצים לראות את ינקו ממשיך בשער הקבוצה לפחות לעונה נוספת, כאשר במועדון קיימת אופטימיות כי הדבר אכן יקרה. "אריק רוצה אירופה ואם הוא ישחק שם נפרגן לו, אבל בארץ אנחנו רואים כמה טוב לו פה ואנחנו מאמינים שהוא יישאר איתנו", אמרו במועדון.

גיא לוזון, ליאל עבדה, אריק ינקו | מאור אלקסלסי

"אני חושב שהיה פה משחק קשה ועשינו כמיטב יכולתנו. אני שמח על הנקודה ושעזרתי לקבוצה להביא אותה. אנחנו עם הפנים קדימה להשיג את הכרטיס לאירופה", סיכם ינקו.

המגן הימני תומר לוי ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה בליגה והמשמעוצת היא שהוא ייעדר ממשחק הליגה ביום ראשון הבא בבלומפילד מול מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי