עוד אלפים בדרך למגרשים: משרד הספורט לוחץ להגדלת כמות הקהל

לפני "משחק העונה": משרדי הספורט והבריאות החלו בדיונים מרתוניים להגדלת הכמות, כשהמטרה היא להשיג לפחות שליש מתכולת אצטדיון, כך שהכמות באצטדיונים הגדולים תוכפל. גורם: "לא נפסיק עד שכולם יחזרו"

(גודל טקסט)

משרד הספורט מקיים דיונים עם משרד הבריאות לגבי הגדלת כמות הקהל החל מהמחזור הבא בליגת העל, בו יתקיים "משחק העונה" בין מכבי חיפה למכבי תל אביב. בשיחות שמתקיימות גם הבוקר (ראשון), מנסים במשרד הספורט להחריג כמות נוספת של אלפי אוהדים שיוכלו להיכנס למגרשים החל מהמחזור הקרוב. גורם במשרד הספורט אישר כי "אנו עובדים במרץ כדי להגדיל את כמות האוהדים. כמו שהבטחנו, לא נפסיק עד שכל הקהל יחזור למגרשים".

המטרה של מנהלת הליגות הייתה לאשר שליש מתכולת האצטדיון, כך שלאצטדיונים הגדולים יוכלו לאשר כניסת כעשרת אלפים צופים (כך שכמות האוהדים תוכפל), אך במשרד הבריאות לא ממהרים ורוצים להגדיל את הכמות בהדרגה. כעת, ינסה שר הספורט חילי טרופר, שמחזיק בתפקיד עד הקמת הממשלה הבאה, להוביל למהלך שבו תאושר כניסת אלפי אוהדים נוספים.

בקבוצות הכדורגל לוחצים על מנהלת הליגות לפעול בנושא וייתכן שביממה הקרובה ייצא מכתב מטעמה לחברי הקבינט, כדי שגם אלה ידחפו להחזרת הקהל.

אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי