הפועל כפ"ס מוכנה לבית"ר: "אין שום אפשרות מלבד ניצחון"

שחקני הפועל כפר סבא | אודי ציטיאט

הקבוצה מהשרון דרוכה לקראת הירושלמים בשני (20:00, ישיר בספורט4), בתקווה להתחיל מסע היחלצות מפתיע. גזל, שיעמוד על הקווים לצד עידן שום: "משחקים על החיים שלנו". התלבטות בין מוזי לחסאני, שימקוס צפוי לפתוח

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

כשהיא מדורגת מתחת לקו האדום עם פער של שש נקודות מחוף מבטחים, הפועל כפר סבא תפתח מחר (שני) את משחקי הפלייאוף התחתון במשחק חוץ קשה מאוד מול בית"ר ירושלים (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט4). במועדון מהשרון מקווים לייצר נקודות מול היריבה מהבירה, שיחלו מסע היחלצות מפתיע.

על הקווים, לצידו של רביד גזל שישמש כמאמן, יעמוד נציג הבעלים עידן שום, אשר ינסה לסייע לגזל, שבכל אופן אינו מחזיק בתעודת פרו ולא יוכל לשמש כמאמן לבד לאורך זמן. "מקומנו בטבלה לא משאיר לנו שום אפשרות מלבד לנצח את המשחק הזה. לפנינו שבעה משחקים על החיים שלנו. מתחילים פרק חדש וזו הזדמנות כדי לצאת מהמצב הזה", אמר גזל לקראת המשחק.

המאמן גם התייחס לתקופה האחרונה וההכנה בפגרה הנבחרות: "עבדנו קשה. הכנו את השחקנים לקראת רצף המשחקים החשוב. חובת ההוכחה על כולנו. אנחנו בתקופה ארוכה שאינה טובה מבחינת תוצאות, אך אנחנו ממשיכים להאמין בעצמנו. אנחנו צריכים לנצח כדי להיות תלויים בעצמנו, ואסור לשכוח שמולנו תעמוד יריבה טובה".

רביד גזל
רביד גזל | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, לגזל שלוש התלבטויות בהרכב: בעמדת המגן הימני, טום שלח צפוי לפתוח, אך גם איתי שור נמצא בתמונה. בקישור, דומנטאס שימקוס חזר ממסע המשחקים עם נבחרת ליטא כאשר הוא תורגל לסירוגין ביחד עם רז כהן, ואילו בחלק ההתקפי קיימת התלבטות בין טימוטי מוזי לפלורנט חסאני.

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', טום שלח (איתי שור), עומר דנינו, סודיק אטנדה, אביב סולומון, דומנטאס שימקוס (רז כהן), בן רייכרט, עומר לקאו, פלורנט חסאני (טימוטי מוזי), אמדו סוקונה, קיזיטו.

דומנטאס שימקוס | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי