אכזבה בסכנין: "הסתבכנו". ולאסקס יחזור מול בני יהודה

במועדון התאכזבו מה-0:0 מול מכבי נתניה: "ניצחון היה שם אותנו רגל אחת בליגת העל גם בעונה הבאה". שחקני ההתקפה שוב לא פגעו. הקולומביאני יחזור בשבת מול הכתומים, כיאל ייעדר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בבני סכנין אחרי ה-0:0 מול מכבי נתניה אמש (ראשון). מצד אחד, הקבוצה מהמגזר רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ספיגה, אך גם לא כבשה על אף שהגיעה למספר הזדמנויות גדולות, בעיקר במחצית הראשונה. שוב שחקני ההתקפי הציגו יכולת לוקה בחסר מול השער ונעצרו פעם אחר פעם אצל רז כרמי, שוער היהלומים.

"אנחנו חייבים לנצל את המצבים שלנו, לא יכול להיות שלא כבשנו אפילו שער אחד", אמרו בסכנין. מעבר לכך, במועדון חוששים מניצחונה של בני יהודה על הפועל חיפה, אשר פתח את מאבקי התחתית וכעת הפער של הקבוצה של שרון מימר מהקו האדום עומד על חמש נקודות. הוא יכול להיות אפילו ארבע נקודות אם הפועל כפר סבא תנצח הערב את בית"ר ירושלים (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט4). "ניצחון היה שם אותנו רגל אחת בליגת העל גם בעונה הבאה ועכשיו הסתבכנו יותר מדי", הודו בסכנין.

בשבת תארח הקבוצה בדוחא את בני יהודה לקרב קריטי על ההישרדות. מי שייעדר מההתמודדות יהיה בירם כיאל, שירצה עונש הרחקה בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. לעומתו, סבסטיאן ולאסקס, שחזר לאחרונה לאימונים מלאים אחרי היעדרות ארוכה, ישוב לסגל. כמו כן, במועדון מצפים לכמות קהל גדולה שתגיע לאצטדיון. אתמול ליוו את הקבוצה כ-200 אוהדים לנתניה, ושחקן סיפר: "היה מרגש לשמוע את הקהל שלנו. אין ספק שהוא עזר לנו להציג יכולת טובה".

בירם כיאל | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי