החילוף של אבוקסיס והמופע של גדיר: כך בני יהודה חזרה להאמין

הכתומים חזרו מפיגור לניצחון לראשונה העונה (1:3 על הפועל חיפה), הציגו את משחקם הטוב ביותר ופתחו את התחתית מחדש. "ככה מוחמד נראה כשהוא משחק עם ביטחון מהמאמן", החמיאו בקבוצה לכובש הצמד

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

לפעמים משחק אחד יכול לשנות לחלוטין מצב רוח של קבוצה. זה מה שקרה אתמול (ראשון) בבני יהודה, שגברה 1:3 על הפועל חיפה במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף התחתון וקיבלה הרבה מאוד אנרגיות ואופטימיות לקראת ההמשך. מיותר לציין מה הפסד היה עושה לחדר ההלבשה ותקוות ההישרדות של הכתומים, שהתעלו אתמול על עצמם והציגו את אחד המשחקים הטובים ביותר שלהם העונה, אולי אפילו הטוב ביותר.

כעת, בני יהודה נחלצה מהמקום האחרון ועקפה לפחות זמנית את הפועל כפר סבא, שתפגוש הערב את בית"ר ירושלים (20:00, שידור ישיר בספורט4). הניצחון אתמול שחרר המון לחץ בקבוצה משכונת התקווה, שבאמת קיבלה אמונה שהישארות בליגה זו משימה אפשרית. אגב, אתמול, בפעם הראשונה העונה, הכתומים הפכו פיגור לניצחון, ולראשונה מאז מהמחזור הראשון של הליגה הצליחו לכבוש שלוש פעמים.

"הגענו באווירה אחרת, הייתה הרגשה שננצח", אמר שחקן בקבוצה. "עבדנו חזק בפגרה וראו את זה על הדשא, זה היה המשחק הכי טוב העונה. לא הגענו לכל כך הרבה מצבים בכל המשחקים האחרונים ביחד. כולם מוכנים לתת הכל עד סוף העונה, נקווה ששום דבר לא יוריד את האנרגיות שיש כרגע". ובאמת בני יהודה הציגה משחק התקפי טוב ושוטף שלא זכור כבר תקופה ארוכה, והמון קרדיט מגיע למוחמד גדיר, שחזר מפציעה בת חודש וחצי היישר אל ההרכב וכבש צמד נפלא.

מוחמד גדיר חוגג | מאור אלקסלסי

כעת מאזנו של החלוץ, מלך שערי הקבוצה, עומד על שישה כיבושים העונה. זמן רב שמדברים על חזרתו מפציעה, שכן הוא לא תמיד קיבל הערכה העונה, אך מאז חזרת יוסי אבוקסיס לתפקיד המאמן – קיבל ביטחון וראו כמה הוא עלה רעב אתמול. אבוקסיס מחזיק מגדיר, הוא זה שהביא אותו בזמנו לקבוצה, ואתמול הוא הוכיח שלא סתם היו ציפיות לשובו אל המגרשים. "ככה מוחמד נראה כשהוא משחק עם ביטחון מהמאמן, זה שחקן שעשה דברים בכדורגל הישראלי", קיבל החלוץ מחמאות מחבר לקבוצה. גם שותפו של גדיר לחוד, פאטוס בצ'יראי, הציג משחק טוב מאוד, הטוב ביותר שלו מאז חתם, וזה לא ספק נותן תקווה להמשך.

מחמאות מגיעות ליוסי אבוקסיס, שראה שמשהו לא עובד אצל קבוצתו ובדקה ה-31 החליט לבצע חילוף מוקדם ולשנות מערך. הוא הכניס אל כר הדשא את עמית זנטי על חשבון תאמבי סגס, שהיה כאוב מאוד על החלפתו, ומאותו רגע המשחק השתנה ובני יהודה הייתה עליונה לחלוטין. עוד לפני במשחק אבוקסיס התלבט רבות אם לנטוש את מערך שלושת הבלמים והיה נדמה שיפתח עם שני שחקנים במרכז ההגנה, אך לבסוף הוא העלה הרכב שכן כולל חמישה שחקני הגנה, שינה זאת מהר מאוד ובא על שכרו. "צריך לשחק ככה עד סוף העונה. ההתקפה הייתה הבעיה שלנו רוב העונה ואתמול עם ארבעה שחקנים מקדימה זה נראה אחרת", אמרו במועדון.

אז אחרי שבני יהודה פתחה אמש לחלוטין את מאבקי הירידה וסיבכה את הפועל חיפה, הפועל תל אביב ובני סכנין, מצפה לקבוצה משחק קריטי מוסף בשבת – מול סכנין בדוחא. הקפטן דן מורי קרא אתמול לאוהדי הקבוצה עוד לפני המשחק להתאחד והבהיר שצעד אחר צעד יחד עם תמיכת הקהל – מסע ההישרדות אפשרי. גם מוחמד גדיר הצטרף אליו בקריאה הזו לאחר הניצחון, ובמועדון מקווים שילוו אותם אוהדים גם למפגש מול סכנין, בו אבוקסיס צפוי להמשיך במערך שהביא לו אתמול שלוש נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי